Netflix recrutează participanți pentru un reality show inspirat din cel mai popular serial al său din toate timpurile, Squid Game.
Miza concursului nu va fi viața sau moartea, așa cum se întâmplă în drama distopică sud-coreeană, scrie BBC.
În schimb, 456 de persoane din întreaga lume vor participa la jocuri în care „cel mai rău lucru este să plece acasă cu mâna goală", ratând astfel marele premiu de 4,56 milioane de dolari.
„Jucătorii se vor întrece printr-o serie de jocuri inspirate de show-ul original, plus unele noi și surprinzătoare, iar strategiile, alianțele și caracterul lor vor fi puse la încercare în timp ce concurenții sunt eliminați", au spus reprezentanții Netflix.
Participanții trebuie să aibă cel puțin 21 de ani. Ei trebuie să vorbească limba engleză și să fie disponibili cel mult patru săptămâni la începutul anului 2023 pentru filmări.
Cei 456 de participanți sunt o aluzie la serialul TV, care are același număr de jucători, protagonistul său principal Seong Gi-hun fiind denumit și Player 456.
Serialul sud-coreean spune povestea unor oameni plini de datorii care concurează pentru un premiu uriaș în bani, într-o serie mortală de jocuri pentru copii.
Acesta deține recordul de cel mai popular serial Netflix din toate timpurile și a fost urmărit de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.
„A fost nevoie de 12 ani pentru a aduce la viață primul sezon al Squid Game anul trecut. Dar a fost nevoie de 12 zile pentru ca Squid Game să devină cel mai popular serial de pe Netflix”, a declarat regizorul, scriitorul și producătorul executiv al Squid Game, Hwang Dong-Hyuk.
Netflix se confruntă cu o concurență intensă din partea rivalilor de streaming și a suferit numeroase pierderi după ce a crescut prețurile și a părăsit Rusia.
În aprilie, Netflix a anunțat o scădere bruscă a numărului de abonați și a avertizat că alte milioane sunt gata să renunțe la serviciul de streaming.