Pus în faţa primei pierderi de abonaţi din ultimii 10 ani, Netflix vrea să facă o mişcare care ar putea să-i supere clienţii

Pus în faţa primei pierderi de abonaţi din ultimii 10 ani, Netflix vrea să facă o mişcare care ar putea să-i supere clienţii
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Netflix a anunțat că inflația, războiul din Ucraina și concurența puternică au contribuit la pierderea de abonați pentru prima dată în mai mult de un deceniu.

Totodată, a prezis pierderi mai mari în viitor, marcând o schimbare bruscă pentru o companie de streaming prosperă în timpul pandemiei, scrie Reuters.

Compania spune că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru, departe de previziunile sale de a avea cu 2,5 milioane de abonați în plus.

Un mare impact l-a avut suspendarea serviciului în Rusia, după invazia din Ucraina.

ADVERTISING

Acțiunile Netflix pe Wall Street s-au prăbușit marți cu 26%, iar compania a pierdut aproape 40 de miliarde de dolari din valoarea sa bursieră.

Încă din ianuarie compania a avertizat cu privire la creșterea redusă a numărului de abonați, iar de atunci a pierdut aproape jumătate din valoarea sa.

În urma numărului mic de abonați, Netflix ia în considerare să ofere o versiune mai ieftină a serviciului, cu publicitate, pe modelul unor oferte similare ale rivalilor HBO Max și Disney+.

"Cei care au urmărit Netflix știu că am fost împotriva complexității publicității și un mare fan al simplității abonamentului. Dar, oricât de mult aș fi un fan al acestui lucru, sunt un fan și mai mare al alegerii consumatorilor", a declarat directorul general al Netflix, Reed Hastings.

ADVERTISING

Și pentru trimestrul de primăvară Netflix a prezentat o previziune sumbră, estimând că va pierde 2 milioane de abonați, chiar dacă revin seriale foarte așteptate precum "Stranger Things" și "Ozark".


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇