Netflix a picat cu 37% pe bursă, după ce s-a aflat că nu se mai abonează lumea

Netflix a picat cu 37% pe bursă, după ce s-a aflat că nu se mai abonează lumea
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Acţiunile Netflix au scăzut cu 37% miercuri, după ce compania de streaming a anunţat marţi seara scăderea numărului de abonaţi, pentru prima dată în mai bine de 10 ani.

Rezultatele trimestriale şi perspectivele slabe au dus la un val de retrogradări ale acţiunilor Netflix, pe Wall Street, din cauza temerilor legate de potenţialul de creştere pe termen lung al companiei, transmite CNBC.

Netflix a spus că mai mulţi factori negativi îi afectează creşterea, inclusiv creşterea concurenţei şi ridicarea restricţiilor legate de pandemie.

ADVERTISING

Afacerea companiei de streaming video a beneficiat de faptul că oamenii au fost nevoiţi să stea acasă în timpul pandemiei de coronavirus și au cautat divertisment digital. Dar, în ultimele luni, oamenii au petrecut mai puţin timp pe platformele digitale, pe măsură ce vaccinurile au fost lansate şi restricţiile au fost simplificate.

Creşterea mai lentă a conexiunii în bandă largă a gospodăriilor a jucat, de asemenea, un rol în prognoza slabă a companiei.

Netflix a estimat că 100 de milioane de gospodării îşi împărtăşesc parolele de abonament cu alte familii sau prieteni. Compania, într-un efort de a stimula creşterea, a spus că ia în considerare un serviciu mai ieftin cu reclame şi a sugerat că urmează măsuri de combatere a partajării parolelor.

ADVERTISING

Şi, în timp ce analiştii au părut în general optimişti cu privire la aceste schimbări, ei au remarcat că nu este o soluţie pe termen scurt la problema bazei de abonaţi.

Acţiunile mai multor servicii de streaming au scăzut miercuri dimineaţă, împreună cu Netflix, în timp ce investitorii aşteaptă actualizări cu privire la creşterea lor.

Acţiunile Disney au scăzut cu aproximativ 5% după deschiderea bursei. În mod similar, acţiunile Roku au scăzut cu peste 7%, acţiunile Paramount cu 12%, iar Warner Bros. Discovery a scăzut cu aproximativ 5%.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇