Facebook a fost amendat de Autoritatea italiană pentru concurenţă (AGCM) cu 7 milioane de euro, pentru practică înşelătoare în materie de protecţie a datelor.
Potrivit AGCM, gigantul social media nu şi-a informat în mod corect utilizatorii cu privire la modalitatea de colectare a datelor lor în scopuri comerciale, arată AFP.
- Facebook a blocat toate fluxurile de știri și informații locale din Australia. Compania nu vrea să plătească pentru acest tip de conținut
- Șeful Apple scoate în evidenţă cea mai spinoasă problemă a Facebook. Întrebarea pe care și-o vor pune toți oamenii de afaceri
- Facebook se roagă de utilizatorii de iPhone şi iPad să-i dea voie să le colecteze datele personale
AGCM a aplicat deja companiei Facebook o amendă de 5 milioane de euro în anul 2018, pentru practici comerciale neloiale şi i-a ordonat să adopte măsuri corective.
A doua amendă a fost decisă întrucât Facebook a ignorat ordinele de modificare a practicilor sale, aşa cum i s-a solicitat, a explicat Autoritatea italiană pentru concurenţă.
”Totuşi, nu sunt furnizate informaţii imediate şi clare privitoare la colectarea şi folosirea datelor utilizatorilor în scopuri comerciale”, a precizat AGCM.
Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:
- Mai mulți salariați au dat în judecată una dintre companiile înființate de Firea. Susțin că n-au mai fost plătiți de 6 luni
- Sărbătoarea lui 1%. Praful pensiilor în ochii electoratului
- Încă o comisie pentru mort, autarhia prezidențială și găina din film
- Despre sporurile bugetăreşti şi eliminarea lor
- A lăsat un job de director comercial pentru a paria pe cultură și educație alternativă – Interviu cu fondatoarea Fundației Calea Victoriei