Coșmarul trăit de o femeie cu doi copii mici din cauza Wizz Air

Coșmarul trăit de o femeie cu doi copii mici din cauza Wizz Air

Experiență oribilă pentru o femeie care urma să călătorească cu doi copii mici de la Londra spre sudul Italiei: compania Wizz Air a anunțat-o la aeroport că zborul a fost anulat și i-a oferit cazare peste noapte la hotel, deși nu i-a făcut rezervare.

Rosie Gardner, în vârstă de 28 de ani, a rezervat în august un zbor cu compania Wizz Air de pe aeroportul Gatwick din Londra spre orașul Italian Catania. Ea urma să călătorească împreună cu soțul și cu cei doi copii, care nu au nici 3 ani, dar înainte de îmbarcare a aflat că zborul a fost anulat, relatează The Mirror.

ADVERTISING

După ce a pierdut o oră și jumătate stând la coadă pentru verificarea pașaportului și recuperarea bagajelor, cei doi părinți au fost informați că pot lua un alt zbor peste două zile, iar până atunci li se asigură cazare la un hotel din Londra, pe cheltuiala companiei aeriene.

Seara târziu, familia a fost trimisă mai întâi la hotelul Crowne Plaza, dar aici a aflat că nu exista vreo rezervare pe numele ei. "Când l-am sunat pe un angajat al companiei și i-am zis că vreau să știu unde vor dormi copiii mei la noapte, mi-a zis că o să rezolve și să aștept", a povestit ea.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Rosie a fost sunată după două ore și i s-a spus să ia un taxi până la alt hotel, în Croydon, un oraș din sudul Londrei. Însă coșmarul nu s-a terminat: nici aici nu fusese făcută o rezervare pe numele ei.

"Eram obosiți, nu aveam mâncare sau apă, fiindcă era ora 4:00 dimineața, eram nervoși și extenuați. Copilul meu de doi ani a dormit în barul hotelului la un moment dat. Așa că am sunat din nou și i-am implorat să mă ajute, le-am spus că deja e o chestiune de sănătate și de siguranță", a povestit femeia.

ADVERTISING

Familia a fost trimisă la un hotel din Brighton, unde a ajuns abia a doua zi seara, la ora 20:30. Aici, în sfârșit, totul a fost în regulă și s-au putut caza.

După această experiență neplăcută, femeia nu mai are curaj să mai rezerve un zbor.

Compania aeriană a transmis într-un comunicat că regretă situația provocată de întârzierile și anulările unor zboruri, provocată de problemele din activitatea aeroportului Gatwick, și a explicat că în eforturile de a găsi camere libere pentru pasageri au existat câteva sincope, ceea ce a făcut ca unii pasageri să fie trimiși de la un hotel la altul.

225 de curse cu plecare de pe aeroporturile britanice au fost anulate săptămâna trecută, de luni până vineri, comparativ cu doar 24 în aceeași perioadă a anului trecut, arată compania Cirium.

Potrivit agenției de consultanță în turism The PC Agency, cel puțin 15.000 de pasageri au fost afectați duminică de schimbări de ultim moment ale zborurilor.

Companiile aeriene din Marea Britanie se confruntă de mai multe luni cu probleme de activitate, provocate de lipsa de personal, după ce au renunțat la mii de angajați din cauza pandemiei, dar și de revendicările salariale ale angajaților din sectorul transportului aerian.

T.D.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇