Hidroelectrica, cea mai profitabilă companie de stat care s-a văzut asaltată de clienţi după ce i-a făcut reclamă însuşi ministrul Energiei, prelungește din nou perioada în care nu emite facturi.
Termenul de 17 noiembrie a fost deja depășit, iar compania a modificat data până la care implementează softuri noi: 1 decembrie 2022.
"Având în vedere complexitatea operaţiunilor de implementare a noilor softuri de lucru şi migrarea bazelor de date, vă informăm că suntem nevoiţi să prelungim termenul comunicat anterior pentru reluarea procesului de facturare, operarea solicitărilor de intervenţie asupra datelor (rectificare, actualizare, ştergere, portabilitate, restricţionare în ceea ce priveşte prelucrarea etc.), precum şi de soluţionare a cererilor înregistrate în această perioadă.
Accesul la date, inclusiv documente contractuale, este permis şi vă pot fi oferite informaţii cu privire la acestea şi/sau pune la dispoziţia dumneavoastră.
Termenul estimat pentru reluarea activităților este 01.12.2022", se arată într-o informare transmisă clienților.
Dosarele depuse fizic pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi în continuare recepționate şi înregistrate, însă procesarea acestora se va realiza abia din decembrie.
Compania Hidroelectrica e cel mai mare producător de energie electrică din România, dar și cel mai ieftin.
Hidroelectrica a terminat primele nouă luni ale anului cu un profit net de 3,5 miliarde de lei, cu 37% mai mare faţă de cel din perioada similară a anului trecut. Asta deşi compania se confruntă cu un an hidrologic slab, cu impact direct în producţia de energie, care a scăzut cu 26% faţă de primele nouă luni 2021.