Clienţii Hidroelectrica nu vor primi factura la curent în următoarele două săptămâni. De asemenea, în intervalul 27 octombrie-10 noiembrie, compania nu va semna noi contracte de furnizare de energie electrică, deoarece lucrează la îmbunătățirea sistemelor informatice, se precizează într-o informare transmisă clienţilor.
„Vă informăm că în perioada următoare SPEEH Hidroelectrica va desfășura ample operațiuni de implementare a unor noi softuri și de migrare a bazelor de date, care vor întrerupe temporar procesul de facturare, înregistrarea solicitărilor și reclamațiilor, precum și răspunsurile la cererile care se află în curs de procesare. Intervalul de derulare a acestor procese va fi 27.10.2022-10.11.2022”, se arată în documentul primit de clienţi.
Compania mai menţionează că activitatea de relaționare cu publicul se va desfășura că şi până acum conform programului afișat pe site-ul companiei, însă dosarele depuse în următoarele două săptămâni pentru contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice vor fi procesate după 10 noiembrie.
În septembrie, preşedintele Directoratului Hidroelectrica, Bogdan Badea, declara că societatea se confruntă, în ultima perioadă, cu foarte multe cereri noi, ajungându-se la un număr triplu de clienţi (300.000) faţă de anul trecut şi rezultând o presiune foarte mare pe infrastructura software. Era vorba de circa 5.000 de clienți noi pe zi.