Caut un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat, scrie primarul Timișoarei, într-un anunț de angajare publicat pe contul de Facebook.
Postul pe care pune la bătaie este acela de Administrator Public/City Manager în Primăria Timișoara.
Iată și criteriile pe care candidații trebuie să le îndeplinească:
- Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;
- Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
- Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
- Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;
- Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;
- Foarte bune aptitudini de negociere;
- Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
- Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;
- Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.
Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Loredana Pintea, consilier personal al Primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro), până la data de 25 noiembrie.
Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate, iar trei finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de Primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului.