Ești în căutarea unei agenții care să te ajute să creezi cea mai bună strategie de marketing digital pentru afacerea ta? Nu știi cum să o alegi? Îți spunem noi.
Când vine vorba de alegerea unei agenții de marketing digital care să te ajute să creezi o strategie de marketing digital, există o mulțime de opțiuni. Acest fapt poate îngreuna alegerea unei agenții care face exact ceea ce spune.
Din acest motiv, înainte de a o alege este indicat să citești recenziile clienților. Cu toate acestea, poți face un pas mai departe. Dacă ești interesat în mod special de rularea de campanii Pay Per Click (PPC) pe Google, poți căuta în registrul oficial Google pentru a găsi companii înregistrate ca „Google Partners”. Printre acestea se află și agenția TWOads, o agenție de performance marketing specializată în Pay Per Click pe Google Ads.
Ce este un Google Partener?
Un Google Partener este o companie care a absolvit cu succes examenele pentru certificările Google Ads, campanie care poate, de asemenea, demonstra că este la curent cu cele mai recente tendințe și evoluții din industrie.
Companiile partenere Google finalizează programul și susțin un examen pentru a fi certificate în diferite tipuri de publicitate disponibile pe Google. De asemenea, pentru a deveni partenere, ele trebuie să demonstreze că au o cheltuială lunară de cel puțin 10.000 USD, în ultimele 90 de zile.
5 beneficii ale colaborării cu o agenție Google Partener
Alegerea unei agenții Google Partner are numeroase avantaje. Iată 5 dintre ele:
Google Partenerii sunt experți
Când investești bani în PPC, vrei să lucrezi cu o companie care îți va aduce cele mai bune rezultate. Vrei să profiți la maximum de banii tăi și să produci cea mai bună campanie.
O companie Google Partener te va ajuta să realizezi cea mai bună campanie. Reprezentanții săi au experiență cu Google Ads și sunt pregătiți pentru a lucra cu Google Ads. Închei un parteneriat cu o agenție care cunoaște avantajele și dezavantajele Google Ads.
Vei lucra cu o companie care știe mai mult decât termenii de bază, fapt care te va ajuta să-ți maximizezi campania.
Agenția Google Partener rămâne la curent cu cele mai recente informații PPC
Lumea digitală este în continuă evoluție și schimbare. Este important să fii la curent cu aceste schimbări pentru a profita la maximum de planul tău de marketing digital. Va trebui să utilizezi cele mai recente metode, astfel încât să poți profita la maximum de campania ta.
Colaborarea cu o agenție Google Partener, presupune colaborarea cu o companie care este la curent cu toate modificările recente. Google solicită partenerilor să fie la curent, în mod constant, cu schimbările. Aceste companii sunt obligate să susțină examene de recertificare pentru a se asigura că sunt la curent cu cele mai recente modificări.
Google ajută aceste companii instruindu-le, astfel încât să ai siguranța că informațiile provin direct de la sursă. O companie trebuie să fie la curent cu schimbările pentru a-ți oferi cea mai bună campanie. Google se asigură că se întâmplă asta.
Dacă o companie nu se recertifică, nu mai este partener Google. Prin urmare, alegând o companie Google Partener, lucrezi cu o companie care este la curent cu toate modificările Google Ads.
O agenție Google Partener face ceea ce spune
Unul dintre cele mai importante lucruri la care trebuie să fii când alegi o companie este să facă ceea ce spune. Dacă o companie îți oferă servicii SEO sau PPC, trebuie să te convingi că le folosește în beneficiul afacerii tale.
Când lucrezi cu o agenție Google Partener, poți fi sigur că utilizează PPC pentru propria afacere. Ea trebuie să exerseze în mod constant utilizarea PPC pentru a găsi modalități noi și inovatoare de a îmbunătăți campaniile PPC ale clienților săi. Google le cere acestor companii să practice și să testeze noi metode pentru a ține pasul cu schimbările.
Partenerii Google creează în mod constant anunțuri PPC și folosesc cuvinte cheie diferite pentru a vedea care cuvinte cheie funcționează cel mai bine. Ei experimentează în mod constant pentru a descoperi cum să creeze campanii PPC mai bune pentru clienții lor.
Acest lucru te asigură că lucrezi cu o companie care are cea mai mare experiență. Ea îți va oferi cea mai bună campanie pentru afacerea ta.
Agenția Google Partener te poate ajuta rapid
Când desfășori o campanie, pot apărea probleme. Anunțul tău ar putea fi atacat de programe malware, care împiedică difuzarea campaniei. Pot apărea numeroase probleme care au un impact negativ asupra campaniei tale. Dacă campania ta rulează și este atacată de programe malware, asta te poate costa timp și bani. Ar dura câteva zile până să remediezi singur problema.
Un Google Partener se poate ocupa rapid de problema ta. Economisește timp și bani pentru compania ta, deoarece comunică direct cu Google. Acest lucru îl transformă pe Google Partenerul într-o opțiune excelentă pentru afacerea ta.
Agenția Google Partener oferă servicii excelente
Google se asigură că toate companiile Google Partener oferă servicii excelente. Pentru a rămâne partener, companiile trebuie să mențină standardele Google. Ele trebuie să ofere continuu servicii excelente clienților lor.
Mai exact, când lucrezi cu un Google Partener, acesta îți va oferi servicii de cel mai înalt nivel. Prin urmare, este important să colaborezi cu o agenție care îți va oferi servicii excepționale pentru a obține cele mai bune rezultate pentru afacerea ta. Succes!