Judecarea lui Mario Iorgulescu începe la doi ani de când a omorât un tânăr cu mașina

Judecarea lui Mario Iorgulescu începe la doi ani de când a omorât un tânăr cu mașina
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Magistraţii de la Curtea de Apel Bucureşti au decis miercuri începerea judecării de fond în dosarul în care Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulescu, preşedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, este acuzat că a produs în anul 2019 un grav accident auto, soldat cu moartea unui tânăr.

În decembrie 2020, un judecător de cameră preliminară de la Tribunalul Bucureşti a respins toate cererile şi excepţiile ridicate de avocaţii lui Mario Iorgulescu, fiind constatată legalitatea rechizitoriului şi a probelor strânse de procurori. Tot atunci, magistratul a dispus începerea judecării pe fond a dosarului.

Apărătorii lui Iorgulescu au contestat decizia tribunalului, respinsă miercuri de Curtea de Apel Bucureşti.

În septembrie 2019, Mario Iorgulescu a produs un grav accident auto, după ce a consumat cocaină şi alcool.

Imediat după producerea accidentului, Iorgulescu a părăsit teritoriul ţării, iar după ultimele informaţii este internat la o clinică din Italia.

În august 2020, el a fost trimis în judecată pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe.

Procurorii notează că, la data de 8 septembrie 2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, Mario Iorgulescu a condus un autoturism marca Aston Martin model DBS, cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 50 km/h în localitate, şi a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi Strada Teodor Neagoe.

Potrivit anchetatorilor, Mario Iorgulescu a accelerat până la 162 de km/h, în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, după care a urcat maşina cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, şi a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism marca Audi, condus de un bărbat, care a decedat pe loc.

Din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, Mario Iorgulescu nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum, explică procurorii.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇