Dacia a anunțat consumul noului model Logan, care a fost lansat oficial în această toamnă.
Potrivit fișei tehnice comunicate de Dacia, pentru varianta de motorizare SCe 65, consumul mixt este de 4.9 l/100 km. Astfel, în mediul urban consumul anunțat este de 6 l/100 km, iar extra-urban de 4.3 l/100 km.
În ce privește varianta de motorizare TCe 90, consumul mixt variază între 4.8 și 4.9 l/100 km. În ciclu urban, Dacia susține că noul Logan are un consum de 6.1/6.2 l/100 km, iar în extra-urban de 4.8/4.9 l/100 km.
Apoi, în ce privește motorizarea pe GPL ECO-G 100, consumul mixt anunțat este de 6.5 l/100 km pe GPL și 5.1 l/100 km pe benzină.
În mediul urban, consumul pentru această motorizare este de 8.4 l/100 km pe GPL și 6.5 l/100 km pe benzină, iar extra-urban de 5.3/5.4 l/100 km pe GPL și 4.2/4.3 l/100 km pe benzină.
Consumul anunțat de Dacia este realizat în condiții optime de conducere, astfel că în realitate poate fi cu până la 1.5-2 litri mai mare.
Dacia Logan, schimbată radical
Noua Dacia Logan are o lungime de 4.396 mm (+50 mm), o lățime de 1.848 mm (+115 mm) și o înălțime de 1.501 mm (+16 mm), în timp ce garda la sol este de 135 mm.
Încă din versiunea standard, modelul are faruri LED automate care îmbunătățesc vizibilitatea pe timp de noapte cu 37%. Designul acestora a fost schimbat.
Dacia Logan va fi disponibilă cu jante de 15 și 16 inch.
Sunt disponibile trei sisteme infotainment: Media Control, Media Display și Media Nav. Primul are un ecran TFT cu diagonală de 3.5 inch, al doilea are un ecran touch cu diagonală de 8 inchi și suport prin cablu pentru Android Auto și Apple CarPlay, în timp ce cel Media Nav are și compatibilitate wireless cu aceste două sisteme.
Totodată, Dacia Logan va beneficia și de aer condiționat automat cu ecran digital, iar scaunele din față vor fi încălzite.
Dacia Logan are un portbagaj mai mare cu 18 litri față de versiunea precedentă și ajunge la 528 de litri. În schimb, Sandero are un portbagaj de 328 de litri.
Ca dotări de siguranță, noua Dacia Logan va avea 6 airbag-uri, emergency brake assist activ între 7 și 170 km/h, blind spot warning, park assist și hill start assist.
Dacia Logan dispare din multe țări
Pe multe piețe occidentale, Dacia Logan nu va mai fi inclusă în ofertă, potrivit unei decizii luate de conducerea Renault.
Din cauza interesului scăzut al occidentalilor pentru sedan-uri, Dacia Logan nu va mai fi disponibilă în țări precum Germania, Italia, Marea Britanie, Portugalia sau Austria.
Astfel, Dacia Logan va fi disponibilă în aproximativ 20 de țări de acum înainte. Pe lângă România, unde Logan se bucură de o popularitate ridicată, modelul constructorului de la Mioveni va mai fi disponibil în Albania, Bosnia, Bulgaria, Spania, țările Baltice, Ungaria, Kosovo, Macedonia, Maroc, Moldova, Muntenegru, Noua Caledonia, Polonia, Slovacia, Serbia, Tahiti și Cehia.
Citește și alte articole de pe SpotMedia.ro:
- Noutățile cu care va veni Dacia Duster facelift
- Concluziile trase de francezi după primul test cu noua Dacia Sandero
- Ce consum are noua Dacia Sandero: Anunțul constructorului de la Mioveni
- Ce dotări va avea cea mai ieftină Dacia Sandero
- Cât de des se strică Dacia Duster și Logan: Nemții au publicat raportul TUV
- Dacia a anunțat prețurile din România pentru noile Sandero și Logan
- Dacia Logan dispare din multe țări: Iată unde va mai putea fi cumpărată
- Auto Bild, întristată de o decizie luată de Dacia
- Top Gear, impresionată de noul model lansat de Dacia: „Avem nevoie urgentă de el! Vă rugăm să-l aduceți în UK”
- Presa din Franța dezvăluie când va apărea noua Dacia Duster
- Presa din Spania, despre noua Dacia Duster: „Cel mai mare chilipir al anului”
- Concluziile trase de Marca după un test cu noua Dacia Duster: Câți kilometri poți merge cu un plin
- Presa din Franța, despre dispariția Daciei Logan din Europa de Vest
- Top Gear, despre prețul noii Dacia Sandero: „Mașina este aproape ridicol de ieftină”
- Dacia a prezentat imagini detaliate cu noile Sandero și Logan: Motoarele diesel dispar (Galerie foto și video)
- Concluziile britanicilor după ce au testat Dacia Sandero Stepway pe GPL – ce le-a plăcut și ce problemă au depistat
- Concluzia trasă de Top Gear după publicarea imaginilor cu noua Dacia Sandero
- Austriecii au testat Dacia Duster pentru a înțelege de ce se vinde atât de bine. Concluzia trasă de ei
- Francezii au testat noua Dacia Duster la drum lung. Care a fost verdictul lor
- Gazzetta dello Sport a testat cea mai nouă Dacia Duster: Reacția spumoasă a italienilor
Apasă aici pentru a vedea toate știrile de auto de pe spotmedia.ro
Urmărește SpotMedia.ro pe Facebook și pe Instagram pentru a fi la curent cu cele mai importante știri ale zilei.