S-a redeschis circulația pe Podul Grant (Video)

S-a redeschis circulația pe Podul Grant (Video)

Duminică s-a redeschis circulația pe Podul Grant din Bucureşti, pe sensul Crângași-Turda, a anunțat primarul general al Capitalei, Nicușor Dan.

„Suntem pe Podul Grant. Am promis că pe 31 martie dăm drumul la circulație, pe acest sens, ne-am ținut de cuvânt. În plus, dăm drumul și pe arterele de acces și la cele două linii de tramvai. Din punct de vedere al traficului, nu mai există restricții.

O lucrare care costă cu totul 54 de milioane de lei (investiţia a costat 54 de milioane de lei, au fost facturate lucrări în valoare de aproape 27 de milioane de lei şi au fost achitaţi 13 milioane de lei, pentru restul de plată sumele sunt prinse în buget). Mai avem de lucrat pe dedesubt, pe structura de rezistență, dar aceste lucrări nu vor afecta deloc traficul.

ADVERTISING

Lucrările se vor termina în august anul acesta, cu un an mai devreme decât era prevăzut în contract. Acesta este avantajul de a lucra cu firme private decât cu companii municipale”, a declarat primarul Nicușor Dan, cu ocazia deschiderii circulației pe Podul Grant.

Declarații Podul Grant ora 10:00

🟢 Astăzi la ora 11:00 se reia circulația rutieră pe Podul Grant pe sensul Crângași-Turda.#PodulGrant#Bucuresti#NicusorDN

Publicată de Nicușor Dan pe Sâmbătă, 30 martie 2024

Reprezentantul constructorului a explicat că lucrările la structura de rezistenţă se vot desfăşura în intervalul orar 10:00-15:00. Acestea includ montarea unui parapet şi a unor materiale de protecţie anticorozivă. Acesta a precizat că nu se pun probleme cu privire la siguranţa traficului, chiar dacă mai sunt de executat lucrări la structura de rezistenţă a podului.

Anul acesta vor mai începe lucrări la Pasajul de la Lujerului, Obor, Podul București - Ploiești și la Pasajul Băneasa, a spus Nicușor Dan.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Podul Grant din București s-a închis pentru traficul rutier pe 16 octombrie 2023, pentru lucrări de reabilitare.

Nicuşor Dan a fost întrebat de ce lucrările nu au fost realizate vara, când traficul era mai puţin intens, având în vedere că, de când s-a închis circulaţia în acea zonă, s-a creat aglomeraţie.

„Acolo a fost o condiţionare pentru a lucra vara, a fost o condiţionare dată de CFR, pentru că pe anumite tronsoane trebuie să opreşti curentul electric ca să funcţionezi. Pe perioada verii trenurile circulă de la o oră foarte devreme până la o oră foarte târzie şi atunci ar fi fost ineficient să opreşti pentru câteva ore numai, şi ăsta a fost motivul", a spus în toamnă Nicuşor Dan.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇