Regista Digital, parte a grupului Zitec, anunță numirea lui Edward Alexandru Crețescu în poziția de Director General

Regista Digital, parte a grupului Zitec, anunță numirea lui Edward Alexandru Crețescu în poziția de Director General
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Compania Regista, parte a grupului Zitec, anunță o schimbare importantă la nivelul conducerii. Începând cu luna ianuarie 2023, Edward Alexandru Crețescu se alătură echipei ca noul Director General al Regista Digital. 

Edward Alexandru Crețescu are o experiență amplă în implementarea de servicii digitale inovative, el activând anterior, cu un istoric de 6 ani, în rolul de Head of Sales în cadrul Digidemat, partener oficial al DocuSign în România. La aceasta se adaugă și experiența din cadrul ANIS (Asociația Patronală pentru Industria de Software și Servicii) unde Edward Crețescu coordonează grupul de lucru de Digitalizare și Dezvoltarea Industriei din cadrul Asociației. Edward este absolvent al Universității București, Facultatea de Științe Politice și al “Institut Le Rosey” din Elveția, având o experiență de peste 9 ani în companii din industria IT&C. 

ADVERTISING

În calitate de Director General al companiei Regista, Edward Crețescu va continua să accelereze creșterea companiei pe segmentul de digitalizare a instituțiilor publice, atât prin creșterea numărului de clienți, cât și prin dezvoltarea accelerată a gamei de produse și servicii oferite acestora. De asemenea, în noua formulă și prin noi funcționalități, Regista se va adresa și segmentului de companii private mici și mijlocii din România.  În acest moment, Regista oferă o suită de soluții software preponderent adresată instituțiilor publice din România, având în prezent în portofoliu peste 1000 de clienți: administrații publice locale, spitale județene, școli, licee, universități, regii, administrații ale domeniului public, etc.

Obiectivele principale de dezvoltare ale companiei pe termen scurt și lung vor fi asumate și implementate de noul Director General, Edward Crețescu, și se axează pe oferirea de noi module, cum ar fi identificare online la distanță a cetățenilor, servicii cadastrale sau semnătură digitală, toate cu scopul de a digitaliza și mai mult interacțiunea de zi cu zi a cetățenilor cu entitățile publice, acțiuni cu impact direct în îmbunătățirea poziției României în clasamentul DESI.  

ADVERTISING

“Mă alătur unei companii în plină dezvoltare, o companie cu impact puternic în comunitățile locale și la nivel național, cu peste 1000 de instituții publice în portofoliu. Avem o șansă extraordinară de a contribui la dezvoltarea nu doar a companiei și a industriei, ci și la dezvoltarea României digitale. Astfel, ne propunem ca în următorii ani să transformăm Regista dintr-un lider național pentru digitalizarea administrațiilor publice, într-unul care să acopere și nevoile de digitalizare ale companiilor private, în paralel cu un plan de expansiune internațională. Îmbunătățirea Indexului DESI al României este unul din obiectivele noastre, prin contribuția pe care noi o putem aduce la digitalizarea serviciilor oferite pentru cetățeni. Planurile noastre ambițioase nu se opresc doar aici, pentru că ne dorim să invităm companiile private să ni se alăture într-un parteneriat robust și de durată. Cei 9 ani de experiență în industria de tehnologie din România, fiind axat pe digitalizarea companiilor private, de la cele mai mici IMM-uri până la multinaționale, mă vor ajuta în aceasta nouă provocare”, declară Edward Crețescu.

ADVERTISING

Regista Digital este lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și managementul documentelor în administrația publică locală (conform datelor din SEAP). Rolul aplicației este să automatizeze și să eficientizeze activitățile din instituțiile locale, guvernamentale și din companii, prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare. Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituții, cât și între funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite. Platforma Regista este disponibilă online, fiind comercializată într-un model de licențiere de tip Software-as-a-Service, bazându-se pe tehnologia de cloud computing oferită de Microsoft Azure, într-un parteneriat de lungă durată.

“Deschidem un capitol nou în viața Regista, un proiect ce a pornit în 2015 incubat în compania Zitec și care a devenit o companie independentă în August 2021. Prin atragerea lui Edward în echipa Regista în rolul de Director General ne dorim să oferim întreaga sa experiență și atenție clienților Regista, să accelerăm planurile de dezvoltare, să deschidem noi parteneriate și în final, să ridicăm nivelul de digitalizare din România, atât din cadrul companiilor de stat, cât și în sectorul privat. Vrem să arătăm ca asta se poate face onest, la prețuri rezonabile și cu un comportament de companie corectă în piața liberă”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO & Co-founder Zitec.

În prezent, peste 1000 de instituții și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista, oferind cetățenilor o platformă intuitivă pentru rezolvarea problemelor administrației publice locale. Aplicația a fost lansată în decembrie 2015 și are în prezent peste 60.000 de utilizatori la nivel național, funcționari publici și cetățeni, care au înregistrat de la lansare mai mult de 28 de milioane de documente. Platforma Regista a fost dezvoltată de echipa Zitec, companie partener Microsoft, certificată ISO:9001, ISO:27001 precum și CREST și atestată de DNSC drept Auditor de securitate NIS.

Despre Regista

Regista este o soluție care se adresează atât instituțiilor publice, cât și companiilor private din România care doresc să își digitalizeze procesele interne. Aplicația transformă procesele birocratice și administrative, astfel încât angajații, cât și cetățenii pot beneficia de o experiență modernă.

Aplicația Regista este folosită de către instituții și companii din toate județele României. Acestea folosesc cel puțin unul dintre modulele disponibile: registratură electronică, managementul documentelor, verificare stare solicitări, formulare electronice, sesizări online, programări online, plăți online, contul cetățeanului sau Monitorul Oficial local

Soluțiile Regista sunt dezvoltate de către Zitec, lider pe piața IT și digital marketing în România. Compania este partener Microsoft Gold și are certificările ISO 9001: 2015 și ISO 27001:2017.