BCR și Vodafone pun în mișcare unitatea mobilă de facilitare a accesului la servicii financiare și tehnologie în mediul rural

BCR și Vodafone pun în mișcare unitatea mobilă de facilitare a accesului la servicii financiare și tehnologie în mediul rural
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Banca Comercială Română împreună cu Vodafone lansează unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!”, un demers de facilitare a accesului la servicii și produse bancare, de telecomunicații și tehnologii inovatoare, precum și la ateliere de educație financiară și digitală.

Inițiativa se desfășoară sub forma unei caravane și vizează prezența în localități rurale din România a unui punct mobil de lucru BCR și Vodafone prin intermediul unui camion modular.

Intervenția în comunitate a fost gândită pe două paliere:

  • Accesul ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR din viața de zi cu zi, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și pachetele Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie - telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV
  • Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptată pe grupe de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

„Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorința de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. BCR caută permanent soluții pentru a le oferi românilor o viață mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers. 

ADVERTISING

Dar nu oricum, ci prin educație financiară, mai întâi, și prin înțelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viață, în funcție de etapa în care se află, condițiile sociale și profesionale și propriile obiective. Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente. 

Aș vrea să le mulțumesc partenerilor noștri de la Vodafone pentru deschiderea și eforturile depuse, în ultimele luni, de a dezvolta împreună acest proiect ce urmărește să contribuie la transformarea comunităților rurale din România”, a declarat Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR. 

„Caravana „Bună ziua, schimbare!” își propune să arate oamenilor că produsele și serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în orașe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români și să arătăm că tehnologia este ușor de utilizat și are un impact pozitiv asupra vieții fiecăruia dintre noi.

ADVERTISING

Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor. 

Vodafone se transformă într-o companie de tehnologie pentru a răspunde cât mai bine nevoilor de digitalizare a clienților, fie ei clienți rezidențiali sau companii, iar acest demers contribuie la obiectivul nostru de a susține digitalizarea întregii societății fără a lăsa pe nimeni în urmă. ”, a declarat Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director Vodafone România.

Unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!” își propune să circule prin mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare câte o săptămână sau două, în funcție de specificul local. 

Lansarea și prima oprire a caravanei se vor petrece în localitatea Băleni, din județul Dâmbovița, în perioada 12 – 21 octombrie, acolo unde punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 11:00-17:00. 

ADVERTISING

Unitatea va fi deservită de câte doi experți, unul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie. La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

  • Deschideri de cont curent și carduri de debit
  • Deschideri de depozite și conturi de economii
  • Solicitări de carduri de credit
  • Acces la digital banking 
  • Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări
  • Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă
  • Asigurări de protecție a bunurilor personale, PAD și facultativă de locuință
  • Asigurări de călătorie 
  • Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.

De asemenea, camionul modular este dotat cu două echipamente bancare (ATM și APT), care vor putea oferi următoarele operațiuni:

  • Eliberare lei sau euro, în numerar
  • Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambusare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane 
  • Plata numerar a facturilor curente către furnizori 
  • Reîncarcare cartele Vodafone
  • Eliberare mini extras
  • Interogare sold
  • Schimbare PIN

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cea de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot, etc.), dar își vor putea plăti și factura și reîncărca în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR cartela Vodafone. 

În plus, unitatea mobilă va găzdui, în fiecare zi, cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.

Banca Comercială Română

BCR, membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 321 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 11.300 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce. 

Vodafone

Unică prin amploarea sa, ca cea mai mare companie de telecomunicații și tehnologie din Europa și Africa, Vodafone transformă modul în care trăim și lucrăm prin inovație, tehnologie, conexiuni, platforme, produse și servicii. Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 48 de țări. La 30 iunie 2022, aveam peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV. Vodafone este lider mondial în domeniul IoT (Internet of Things), conectând peste 160 de milioane de dispozitive și platforme. Am revoluționat segmentul fintech din Africa prin M-Pesa, serviciu care aniversează 15 ani în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 50 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil.Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, folosind tehnologia pentru a îmbunătăți viețile, pentru a digitaliza sectoare critice ale economiei și pentru a facilita o societate digitală incluzivă și sustenabilă.

Ne-am angajat să reducem impactul companiei asupra mediului, astfel încât să putem atinge net zero al emisiilor din întreg lanțul nostru valoric până în 2040, ajutându-ne în același timp clienții să își reducă propriile emisii de carbon cu 350 milioane de tone până în 2030. Facem pași importanți în reducerea deșeurilor rezultate din dispozitivele mobile și în atingerea obiectivului de a reutiliza, revinde sau recicla 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

Credem în puterea conectării și în servicii digitale pentru a îmbunătăți societatea și economiile, lucrând alături de guverne pentru a digitaliza sănătatea, educația și agricultura și pentru a crea orașe mai curate și mai sigure. Produsele și serviciile noastre sprijină digitalizarea afacerilor, în special a întreprinderilor mici și mijlocii (IMM-uri).

Strategia noastră de incluziune urmărește ca nimeni să nu fie lăsat în urmă asigurând conectare, dobândirea de abilități digitale și dezvoltarea de produse și servicii relevante, care facilitează accesul la educație, sănătate și finanțe. Ne-am angajat, de asemenea, să dezvoltăm o forță de muncă diversă și incluzivă, care să reflecte clienții și societățile în care activăm.

 Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.