Wizz Air introduce asigurarea pentru bagajul de cală. În ce caz primești 300 de euro

Wizz Air introduce asigurarea pentru bagajul de cală. În ce caz primești 300 de euro
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Compania aeriană Wizz Air a introdus un serviciu de asigurare pentru bagajele de cală, în valoare de 2,5 euro de persoană pe sector. În cazul în care un bagaj de cală e pierdut de compania aeriană și nu este găsit în cel mult 96 de ore, pasagerul primește 300 de euro.

Noul serviciu lansat de Wizz Air oferă protecție împotriva întârzierilor bagajelor mai mari de 96 de ore pentru 2,5 euro de persoană pe sector. Serviciul urmărește bagajele de cală întârziate și trimite actualizări în timp real de fiecare dată când se produce o modificare a stării bagajului.

ADVERTISING

Ce oferă asigurarea pentru bagajele de cală:

  • Pasagerul primește 300 de euro în contul bancar pentru fiecare bagaj nerecuperat în termen de 96 de ore de la aterizarea zborului.
  • Plățile sunt garantate, chiar dacă bagajele sunt recuperate în orice moment după expirarea perioadei de serviciu de 96 de ore.
  • Pentru a primi plata, nu este necesar ca pasagerul să furnizeze dovada conținutului bagajului și nici chitanțe.
  • Serviciul de urmărire acoperă toate bagajele de cală ale pasagerului la prețul de 2,5 euro. În cazul în care pasagerul are două sau mai multe bagaje de cală, atunci despăgubirea crește la 600 de euro.
ADVERTISING

Serviciul este disponibil numai pentru bagajele de cală și poate fi adăugat în timpul procesului de rezervare, atunci când sunt selectate bagajele de cală pentru fiecare pasager și pentru fiecare zbor, informează compania.

În cazul în care bagajele întârzie, pasagerii trebuie să le raporteze la biroul pentru obiecte pierdute de la aeroportul unde s-a făcut aterizarea. După completarea Raportului de neregularitate privind bunurile (PIR), acesta trebuie înmânat agentului de la birou care îi oferă pasagerului un "număr de referință" ("număr de localizare").

ADVERTISING

În termen de 24 de ore de la aterizare, pasagerul trebuie să contacteze serviciul Blue Ribbon Bags (BRB). Datele de contact ale companiei sunt disponibile în e-mailul de confirmare trimis anterior.

După depunerea formularului, pasagerul va trimite un e-mail la MBR@blueribbonbags.com în care va menționa acordul BRB în subiectul e-mailului, atașând la e-mail Raportul de neregularitate privind bunurile (scanat sau fotografiat). Pasagerul trebuie să se asigure că toate detaliile din raportul atașat sunt extrem de clare.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇