Compania aeriană Qantas se confruntă cu o lipsă acută de angajați, astfel că le cere directorilor să lucreze, timp de 3 luni, la încărcatul și descărcatul bagajelor călătorilor.
Este nevoie de cel puțin 100 de oameni pentru acest job, după ce problemele post-lockdown au afectat compania aeriană, scrie The Guardian.
„Oamenii vor fi instruiți și vor lucra pe aeroporturile din Sydney și Melbourne. Aceștia îi vor ajuta pe cei care lucrează la manipularea bagajelor, pe o perioadă de trei luni, de la jumătatea lunii august”, a scris directorul operațional al companiei aeriene, Colin Hughes, într-un mail către angajații companiei.
Cel puțin 100 de manageri și directori vor fi recrutați pentru sortarea, scanarea și transportul bagajelor. Hughes a adăugat că această muncă nu va fi făcută în plus față de atribuțiile oficiale.
Cel puțin 1.600 de manipulatori de bagaje au fost concediați în timpul lockdown-ului, serviciul fiind externalizat către contractori, o decizie pe care instanța federală a considerat-o ilegală. Qantas a promis că va contesta decizia.
Directorul executiv al companiei aeriene, Andrew David, a recunoscut că Qantas a fost afectată de probleme în timpul și după pandemia de Covid.
Compania speră însă să rezolve problemele programând mai puține zboruri în următoarea lună și angajând mai mult personal.