Descoperi ingredientele ce contribuie la succesul unui brand de angajator, la noua ediție „Magnetico București” - eveniment dedicat specialiștilor în employer branding și HR

Descoperi ingredientele ce contribuie la succesul unui brand de angajator, la noua ediție „Magnetico București” - eveniment dedicat specialiștilor în employer branding și HR

În era informației și transparenței, presiunea asupra recrutării, atragerii și păstrării talentelor a devenit o provocare majoră pentru angajatori. Astfel, aceștia sunt nevoiți să analizeze în profunzime propria imagine și impactul pe care îl au asupra societății. Brandul de angajator, conectat cu valorile și misiunea companiei, au devenit factori esențiali în atragerea și retenția talentelor de top. Dar cum putem determina candidații să aplice la o companie și cum facem angajații să fie loiali? Ce aduce magnetism unui brand de angajator? Cum putem crea experiențe pozitive, formând și susținând, totodată, echipe inovatoare, productive și eficiente?

ADVERTISING

Pe 9 iunie 2023, te invităm să descoperi răspunsurile la aceste întrebări la cea mai nouă ediție a evenimentului "MAGNETICO: How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices". 

Evenimentul va avea loc în format hibrid, atât în persoană la JW Marriott Grand Hotel București, cât și online, și va aduce împreună profesioniști din domeniul resurselor umane, manageri HR, specialiști în employer branding și consultanți în domeniul HR și PR. Aceștia vor avea oportunitatea de a participa la prezentări, discuții interactive și sesiuni de networking pentru a împărtăși cunoștințe și bune practici în atragerea și retenția talentelor.

ADVERTISING

Invitați la ediția Magnetico din 2023 vor fi:

  • SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Fondator, Remix Coaching
  • SPECIAL GUEST: Lidiya Nadych-Petrenko, Șef al Departamentului de Resurse Umane și Employer Branding, AIESEC Alumni International
  • Iulia Kolesnicov, Specialist Senior în Employer Branding, HiveMQ
  • Corina Licea, Director Resurse Umane Grup, Vienna Insurance Group (VIG)
  • Simona Carp, Manager Resurse Umane, JYSK România, Bulgaria și Turcia
  • Iulia Stanca, Partener de Business pentru Oameni și Cultură, Roche România
  • Ana Crivăț, Director Afaceri Corporate, HEINEKEN România
  • Hermina Mihaela Radu, Manager Oameni și Cultură, Primark
  • Ariadna Stamatopol, Manager de Atragere a Talențelor, Adobe EMEA Engineering
  • Grigoriada Stroe, Director de Resurse Umane, Funcom
  • Mirela Tănase, Partener Senior, Strategie și Vânzări, Exploratist
  • Radu Panait, Director Resurse Umane România, ARRISE powering Pragmatic Play
  • Lavinia Răducu, Manager Resurse Umane la Nivel de Țară, Wienerberger România
  • Costin Tudor, CEO, Undelucrăm.ro
  • Anamaria Borza, Partener de Business pentru Experiența Clienților, Smartree
ADVERTISING

Moderatorii conferinței vor fi Oana Munteanu, Director, Oameni și Organizație, PwC România – moderator și Daniel Drăgan, Partener Director, BusinessMark. 

Punem la dispoziție trei tipuri de bilete: in person, online și on demand. Experiența „in person” va fi completată de cea virtuală, astfel că puteți interacționa chiar și online cu ceilalți invitați. Mai multe informații despre agendă și înregistrare sunt disponibile aici. Nu poți ajunge la eveniment? Nu rata discuțiile! Solicită înregistrarea și urmărește-o oricând ai timpul necesar și alătură-te comunității care redefinește viitorul angajatorilor!

BusinessMark – events designed to make an impression!

Un eveniment: BusinessMark

Parteneri: Exploratist, HEINEKEN, Undelucram.ro, MACROMEX, Funcom, PKF Finconta

Eveniment susținut de: BRCC – British Romanian Chamber of Commerce

Traducere asigurată de: Biroul de Traduceri Champollion

Suport tehnic asigurat de: SCS – Schinkel Conferințe Soluții

Partener de monitorizare: mediaTrust

Parteneri media:  spotmedia.ro, IQads, SMARK, Ziarul Bursa, Portal HR, Revista de HR, angajatorulmeu.ro, PRwave, Social Media România, Digital Business, Debizz, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, Events Online, Revista Piața, spatiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri 

Despre BusinessMark

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.