Cîţu a lansat spoturile pro-vaccinare: Emoţia este cheia campaniei (Video)

Cîţu a lansat spoturile pro-vaccinare: Emoţia este cheia campaniei (Video)
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Pentru a convinge cât mai mulți români să se imunizeze, după ce ritmul vaccinărilor a scăzut mult în ultima vreme, Guvernul apelează la emoție.

Mai exact, a lansat azi o nouă campanie de informare publică privind vaccinarea care, potrivit premierului Florin Cîțu, are o abordare personală, bazată pe emoție.

Acesta a declarat că fiecare român care încă nu s-a vaccinat ar trebui să se gândească la ce îi lipsește și la cum i s-ar schimba viața dacă s-ar vaccina.

”Am știut din primele zile ale campaniei de vaccinare că va veni și acest moment, să facem mai mult să convingem populația să se vaccineze.

Pornim campania de vaccinare nouă, cu o abordare personală, bazată pe emoție. Pentru că, așa cum ați văzut, vaccinarea nu înseamnă doar statistici sau cifre, este un bun de care avem nevoie pentru revenirea la normalitate.

ADVERTISING

Fiecare român care încă nu s-a vaccinat ar trebui să se gândească la ce îi lipsește, la cum i s-ar schimba viața dacă s-ar vaccina. De ce vă este dor astfel încât să aveți viața de dinainte de pandemie? Vreți să mergeți să vedeți părinții mai des? Vreți să mergeți în concediu, dar aveți temeri? Soluția este să vă vaccinați.

Fiecare român nevaccinat trebuie să se gândească la ce îi lipsește și la cum i se schimbă viața dacă se vaccinează. Această campanie are o temă pe care am promovat-o și până acum: împreună învingem pandemia”, a declarat Florin Cîțu.

Spoturi care ne arată de ce ne este dor

Așadar, începând de azi, la TV, radio și mediul online vor fi difuzate spoturi prin care Guvernul întreabă românii de ce le este cel mai dor.

ADVERTISING

”Azi introducem un element nou, întrebarea: Ce conține vaccinul? Este întrebarea care stă la baza acestei campanii. Nu este o întrebare despre ce elemente chimice conține vaccinul, ci este vorba despre ceea ce înseamnă pentru noi vaccinul. Este o încercare de a afla ce reprezintă pentru noi acest vaccin și cum ne ajută să revenim la normalitate. Încercăm să aflăm de ce vă este dor, ce v-a lipsit în această perioadă.

Prin această campanie lansăm 11 spoturi care vor fi difuzate în mass media, la televiziuni, radio, mediul online. Sunt 3 generale, care ne arată de ce ne este dor, și alte 7 sunt pe public țintă: elev, bunică, mamă, turist, festivalier, iar toți aceștia ne vor spune ce conține vaccinul pentru ei. Vreau ca fiecare român să se identifice cu personajele din spoturi”, a subliniat Florin Cîțu.

ADVERTISING

Vedeți în video câteva dintre spoturi:

Participarea premierului Florin Cîțu la evenimentul de lansare a campaniei de informare publică privind vaccinarea împotriva COVID-19

Participarea premierului Florin Cîțu la evenimentul de lansare a campaniei de informare publică privind vaccinarea împotriva COVID-19

Publicată de Guvernul României pe Joi, 27 mai 2021

Cîțu are propriul clip

Cel de-al 11-lea clip îl are în prim-plan chiar pe premier, iar Florin Cîțu spune că acesta va apărea doar pe pagina sa de Facebook.

A vrut ca în acest fel, afirmă Cîțu, să înteleagă toți românii ce i-a lipsit și lui în această perioadă.

”Inclusiv eu, ca premier al României, am vrut să le arăt românilor ce înseamnă vaccinul pentru mine. Nu este un spot care va apărea la televizor, va fi doar pe pagina mea de Facebook. Am vrut să înteleagă toți românii ce mi-a lipsit și mie în această perioadă”, a declarat premierul.

În clip, Florin Cîțu se află într-o cafenea și spune care sunt lucrurile de care îi este dor.

”Ce conține vaccinul? Normalitate. Să pot să îmi beau cafeaua alături de prieteni, aici, la interior, să nu mai depindem de mască, să putem să mergem la concerte, la plajă, fără griji, dar mai ales, să pot să îmi văd familia în siguranță”, spune Florin Cîțu.

La finalul spotului, premierul lansează și o provocare pentru colegii săi: ”Lansez o provocare membrilor Guvernului și liderilor coaliției: Ce conține vaccinul pentru voi?”

Astăzi am lansat o nouă campanie de comunicare pentru vaccinare. Bazată pe emoție, pe ce ne lipsește, de ce ne este dor....

Publicată de Florin Cîţu pe Joi, 27 mai 2021

Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇