5 modalități simple de a te simți mai fericit în această iarnă

5 modalități simple de a te simți mai fericit în această iarnă

Pe măsură ce temperatura continuă să scadă, zilele continuă să se scurteze și în timp ce sănătatea noastră fizică este cu siguranță în prim-planul preocupărilor noastre, sănătatea noastră mintală are nevoie și de atenție. 

Dacă ești genul acela de persoană caruia nu îi plac lunile care urmează, să știi că nu ești singura, dar există și vești bune. 

Descoperă în continuare câteva moduri simple prin care îți poți îmbunătăți starea de spirit în fiecare zi și să te simți mai bine, în timpul iernii

  1. Alege să faci mișcare

Chiar dacă nu ești un mare fan al antrenamentului, cel puțin nu în sensul convențional al termenului, este important să faci mișcare chiar și atunci când vremea nu îți permite să ieși în natură.

De exemplu, dacă nu îți place să mergi la sală sau să alergi, poate adori drumețiile. Dă-ți voie să găsești acele moduri în care îți place să-ți miști corpul și apoi fă-o, cât de des poți. 

Nu numai că te va ajuta să rămâi sănătos, dar te va ajuta și să dormi mai bine și îți va oferi o eliberare mare de endorfine, care îți vor îmbunătăți foarte mult starea de spirit.

  1. Ieși în oraș

Acum că este mult prea frig să ieși afară din casă pentru a te întâlni cu prietenii și cu oamenii dragi, este momentul perfect pentru a ieși în oraș. Fie că preferi să mergi la restaurante cu evenimente în Bucuresti, așa cum este BerariaH.ro, sau alegi să călătorești mai departe de casă pentru a vizita o cetate istorică, este important să găsești motive pentru a ieși din casă.

  1.  Mănâncă ciocolată

Cercetătorii au descoperit că a mânca cu atenție o bucată de ciocolată îți poate îmbunătăți starea de spirit. A mânca cu atenție înseamnă a fi pe deplin prezent în experiență, a savura gustul și mirosul și a te concentra pe acest mic deliciu. 

  1. Nu ești fan de ciocolată? Încearcă în schimb aceste alimente care induc fericirea

Se pare că există un aminoacid numit triptofan face ca organismul să producă și să utilizeze mai ușor serotonina, o substanță chimică care ne face fericiți.

De exemplu, ai putea să deguști somon, diferite tipuri de branzeturi, semințe, nuci și multe alte tipuri de alimente care sunt destul de sănătoase, mai ales dacă sunt consumate cu moderație. 

Așadar, planifică-ți mesele în așa fel încât să încorporezi în mod regulat aceste alimente delicioase și bogate în triptofan în dieta ta.

  1. Mergi la terapie

Este extrem de important de reținut este că există o mare diferență între a te simți puțin deprimat și a avea un diagnostic de sănătate mintală, cum ar fi depresia sau anxietatea.

Terapia este uimitoare și nu este rezervată doar persoanelor care au fost diagnosticate cu o problemă oficială de sănătate mintală. Terapeuții ne ajută să ne confruntăm cu creierul uman foarte complex și cu emoțiile pe care le induce chiar și vremea rece.

Este normal să mergi la un control la dentist, cel puțin o dată pe an, de aceea poate că ai nevoie de puțină asistență din când în când și pentru ceea ce simți.

Niciunul dintre trucurile de mai sus pentru ”amplificarea fericirii” nu este menit să vindece bolile mintale, așa că dacă suferi este nevoie să cauți ajutor.