Cu ce reduceri vine eMAG de Black Friday, pe 10 noiembrie. Sunt români care se pregătesc deja de 2 săptămâni să cumpere

Cu ce reduceri vine eMAG de Black Friday, pe 10 noiembrie. Sunt români care se pregătesc deja de 2 săptămâni să cumpere

2,8 milioane de oferte a pregătit eMAG pentru ediția din acest an a Black Friday, care va avea loc vineri, pe 10 noiembrie.

eMAG a organizat pentru prima oară Black Friday în România, în 2011. Și de atunci, an de an, și-a tot mărit oferta. Și va continua să o facă și în acest an.  

Peste un sfert din populația României, Ungariei și Bulgariei a cumpărat de la eMAG

Tudor Manea, CEO al eMAG, a declarat că deja, în cele 10 luni ale lui 2-2023 care s-au scurs deja, românii au cumpărat mai mult de la eMAG.

„În 2023 (până acum – n.red.) au fost mai mulți clienți decât în 2022. Au pus în coș cu 7% în plus și au cumpărat cu 17% mai multe unități.

Driver-ul (factorul care a permis această creștere – n.red.) a fost creșterea gamei de produse pe care o oferă eMAG și care a ajuns la 17 milioane. A crescut de 17 ori, în ultimii 7 ani.

Asta și datorită celor 53.000 de selleri pe care-i avem la nivel regional (producătorilor și comercianților care își vând produsele prin intermediul platformei eMAG Marketplace).

shop-in-shop-eMAG-Tudor-Manea-
Tudor Manea, CEO al eMAG, prezintă funcțiile shop-in-shop. Foto: Alexandru Nistor/Spotmedia.ro

(... ) După cum știți, suntem prezenți în România, Ungaria și Bulgaria. Vorbim despre o populație de 35 de milioane de locuitori, în aceste țări. Dintre acești 35 de milioane de oameni, 9,7 milioane ne-au fost clienți”, a precizat Tudor Manea.

ADVERTISING

CEO-ul eMAG spune că, recent, s-a investit mult în a-i ajuta pe clienți să găsească exact ce vor, din toate cele 17 milioane de produse.

Mai exact, eMAG a creat instrumentele de căutare numite „shop-in-shop”.

Unul din 3 români vrea ceva de Black Friday

Tocmai din cauza scumpirilor, numărul românilor care caută oferte a crescut, susține Irina Pencea, general manager la eMAG.  

„Așteptările sunt mari. Studiile noastre și ale pieței ne arată că 1 din 3 români și-ar putea permite de Black Friday ceva ce și-a dorit, dar nu și-a permis să cumpere în restul anului.  

E o răspundere mare pentru noi. Vrem să venim către clienți cu cele mai bune oferte. Am muncit mult la asta. Sunt 10 luni de pregătire în spatele acestei unice zile de Black Friday din an.

Irina-Pencea-Black-Friday
Irina Pencea, general manager al eMAG, vorbește despre așteptările românilor de la Black Friday. Foto: Alexandru Nistor/Spotmedia.ro

Mai există interes pentru Black Friday? Răspunsul ni-l dau tot oamenii. A fost un an în care am avut inflație și presiunea pe bugetul familiei a fost mare.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Și asta a făcut ca oamenii să caute mai multe reduceri și prețuri.

8 din 10 clienți se pregătesc de Black Friday cu 3 săptămâni înainte. Iar apoi 1 din 2 aleg produsele cu o săptămână înainte.

Îi încurajăm chiar să facă așa. Și de Black Friday, 1 din 2 încep să cumpere la startul evenimentului. Își iau chiar liber o parte din ziua respectivă.

Intenția de cumpărare, a crescut. De la 53% la 56%, anul acesta. Și e pe trend crescător de mulți ani încoace. Așa că e o creștere care contează (deși, procentual, nu pare mare - n.red.).

Studiile ne arată că românii vor să cheltuiască în acest an, de Black Friday, 2.855 lei, cu 11% mai mult decât anul trecut”, a declarat Irina Pencea.

De ce va fi Black Friday mai devreme, în acest an  

Anul trecut, eMAG a organizat Black Friday pe 11 noiembrie. Anul acesta va fi pe 10 noiembrie. De ce această diferență?

ADVERTISING

„Avem nevoie de 14 zile până când românii pleacă în minivacanța de 1 Decembrie pentru a ne asigura că toate colete ajung la clienții noștri”, a explicat Adrian Niculescu, vicepreședintele de Operațiuni al companiei, Alexandru Niculescu.

În Statele Unite, Black Friday are loc în ultima zi din noiembrie și marchează începutul sezonului de cumpărături pentru Crăciun. În România, însă, respectiva perioadă nu este oportună, după cum a explicat deja pentru Spotmedia.ro Alexandru Niculescu, la podcastul Digital Shift.

Motivul: la noi este minivacanță de Sfântul Andrei și de Ziua Națională a României. Mulți români pleacă de acasă în această perioadă și n-au cum să își ridice repede pachetele din easybox-uri. Așa că sutele de mii de comenzi n-ar mai putea fi livrate la timp.

eMAG și-a propus să livreze circa 40.000 de colete încă din ziua de Black Friday și să onoreze toate comenzile până la 24 noiembrie.

Din acest motiv, în România, Black Friday se organizează în prima parte a lunii noiembrie.

Iar la o săptămână distanță, adică pe 17 noiembrie, eMAG va organiza Black Friday în Ungaria și Bulgaria.

Ce produse vor fi la ofertă

Potrivit eMAG, dintre produsele aflate la reducere de Black Friday, pe 10 noiembrie, 71% vor fi la cel mai bun preț din an:

  • 2 milioane de produse cosmetice și de îngrijire personală
  • 300.000 de electrocasnice mici  
  • 80.000 de televizoare 
  • 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi 
  • 80.000 de laptopuri și echipamente IT
  • 80.000 de frigidere și mașini de spălat 
  • 500.000 de produse fashion 
  • 500.000 de produse pentru casă și grădină 
cutii-Black-Friday-

Vor fi și produse speciale. Vorbim despre categorii a căror vânzare online eMAG vrea să o încurajeze, a explicat anterior Tudor Manea, invitat la Digital Shift.

În acest an, va fi vorba despre:

  • Până la 50% reducere la pachete de înfrumusețare (botox, remodelare corporală, epilare definitivă)
  • Peste 5.000 de vouchere de avion cu reducere de până la 50%
  • Până la 60% reducere la 39.000 nopți de cazare în România
  • Peste 10 kg de aur 
  • Ceasuri și bijuterii de lux 
  • 131 mărci auto-moto, 100 mărci de mașini, 27 mărci de motociclete, dar și scutere, ATV, Jetski și bărci cu motor
  • Peste 100 de tone de carne de porc și mezeluri    

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇