Amendă după haosul de la telecabina și gondola din Sinaia. Firma trebuie să dea și bani înapoi clienților

Amendă după haosul de la telecabina și gondola din Sinaia. Firma trebuie să dea și bani înapoi clienților

Firma care administrează instalaţiile de transport pe cablu din Sinaia a fost amendată cu 15.000 de lei, luni, de către comisarii de la Protecţia Consumatorilor, după ce pe parcursul zilei au fost cozi foarte mari la telecabină şi gondolă.

Sancţiunea a fost aplicată pentru că, deşi ştiau că la una dintre instalaţii s-a produs o avarie, angajaţii firmei au continuat să vândă bilete, fapt care a făcut ca numeroşi turişti să nu mai poată urca pe munte.

„În intervalul orar 08:00 - 11:55 telegondola Sinaia nu a funcţionat pe tronsonul cota 1400-2000 din cauza depunerilor de gheaţă şi chiciură în zona rolelor, a cablului şi pilonilor. La încercarea de degivrare, două role s-au spart şi au fost înlocuite.

ADVERTISING

În toată această perioadă, la baza din Sinaia au fost comercializate tichete, fapt ce a dus la supraaglomerarea platformei intermediare de la cota 1400. Pe tronsonul 1400-2000 a funcţionat telecabina, această având o capacitate mult redusă”, au anunţat, luni seară, oficialii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor Prahova.

În urma acestei constatări, firma care administrează instalaţiile de transport pe cablu şi care are ca acţionar autoritatea locală a fost sancţionată cu o amendă în valoare de 15.000 de lei.

ADVERTISING

În plus comisarii au dispus „măsura de returnare contravaloare servicii care nu au fost prestate consumatorilor, asigurând de asemenea coborârea în siguranţă a turiştilor prin prelungirea programului de funcţionare”.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇