Acum ceva vreme ministrul Turismului, Daniel Cadariu, anunţa că are de gând să promoveze România prin influenceri. Iată că nu a reuşit, pentru că nu s-a putut finaliza o achiziţie publică pentru acest proiect, deşi au fost trei încercări în acest sens.
”Din păcate, nu au avut nicio influenţă, pentru că suntem la a treia încercare de achiziţie publică pentru influenceri. Nu s-au prezentat”, a spus ministrul Cadariu, luni seară, la Prima News TV.
Licitaţia nu îi vizează pe influenceri, ci o agenţie de publicitate specializată care, dacă va câştiga licitaţia, vor face împreună propuneri.
”Nu s-a putut finaliza o achiziţie publică, suntem la a treia încercare, din păcate. Erau alocaţi aproximativ 200.000 de euro”, a mai spus ministrul, arătând că este posibil ca oferta să fie prea mică.
”Noi anul acesta am avut pentru marketing şi promovare 15 milioane de lei, ne-am propus pentru anul viitor 30 de milioane de lei, dacă sunt de acord cei de la Finanţe, să putem mări aceste sume”, a adăugat Cadariu.
În iulie, ministrul a explicat că vrea să angajeze o firmă de publicitate care să apeleze la influenceri, în promovarea destinaţiilor turistice din România.
Ministrul voia să promoveze tot ce înseamnă turismul de city break, combinat cu turismul festivalier.