Ministerul Turismului vrea să promoveze România ca destinaţie pentru britanici și nemţi, după ce a descoperit că pe Net e mai bine

Ministerul Turismului vrea să promoveze România ca destinaţie pentru britanici și nemţi, după ce a descoperit că pe Net e mai bine

Ministerul Turismului pare să fi descoperit Internetul abia acum şi vrea să promoveze România online. Astfel, intenționează să creeze portalul web romania.travel și să deruleze campanii de promovare TV-online în Marea Britanie şi Germania.

Momentan au fost lansate proceduri de prospecţie de piaţă, în vederea demarării ulterioare a unei proceduri de achiziţie publică.

Internetul a devenit sursa principală de accesare a informaţiilor şi de planificare a călătoriilor, ceea ce determină o adaptare majoră a modului în care trebuie promovate destinaţiile turistice, explică ministerul această decizie, într-un comunicat.

ADVERTISING

Accesarea Internetului de pe terminale mobile este un trend în experienţa turistică, la fel şi comportamentul de cumpărare online a produselor turistice, a mai constatat instituția abia acum.

Portalul online romania.travel va furniza Ministerului Turismului un instrument software funcţional, accesibil şi atractiv pentru promovarea digitală a destinaţiei turistice România.

În privinţa campaniei de promovare TV-online, ministerul spune că alegerea celor două pieţe, Marea Britanie şi Germania, a avut la bază o serie de acte normative, documente strategice, studii, precum şi potenţialul ridicat atât din punct de vedere economic, cât şi al consumului de publicitate TV-online din rândul pieţelor de interes pentru România.

ADVERTISING

Obiectivele campaniei integrate TV-online sunt de a creşte nivelul de notorietate a României ca destinaţie turistică pentru city break, de a impulsiona traficul pe site-ul www.romania.travel, efectuat din ţările respective, precum şi de a îmbunătăţi ranking-ul în căutările pe Google despre România.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇