Ilie Bolojan şi Ciprian Ciucu au de gând să angajeze o firmă specializată care să realizeze un audit financiar în vistieria PNL, pentru a verifica sumele cheltuite în 2024, mai ales în campania electorală.
Informația vine pe surse citate de TVR şi HotNews în contextul dezvăluirilor referitoare la o campanie de pe Tiktok plătită de PNL şi care l-ar fi promovat pe Călin Georgescu.
- ANAF a descoperit că PNL a plătit o campanie care l-a promovat masiv pe Călin Georgescu pe TikTok
- Firma care a derulat campaniile pe TikTok ale PNL dezminte că l-a promovat pe Călin Georgescu și depune plângere penală
Lucian Bode dezminte că s-ar fi întâmplat aşa ceva.
"Cred că nu ne-a luat Dumnezeu mințile să ne putem imagina că o campanie curată dusă de PNL prin compania de consultanță, care să promoveze valorile euro-atlantice, care să arate riscurile escaladării curentului extremist, să fie o campanie pentru Călin Georgescu. Au spus cei de la Kensington (firma de consultanţă - n.red.) foarte clar și repet și eu, nu a existat nicio acțiune a PNL sau a unei companii de consultanță a PNL care să promoveze alt candidat decât Ciucă", spune Bode citat de TVR Info.
Cât despre auditul anunţat, noua echipă de conducere a PNL are „plăți de făcut urgent”, iar banii nu sunt în cont.
Televiziunile și firmele care au avut contract cu PNL în timpul campaniei au cerut plata facturilor restante, scrie HotNews.
Conform datelor raportate la Autoritatea Electorală Permanentă, PNL a cheltuit în campania de la parlamentare peste 73 de milioane de lei, plus alte 17.5 milioane de lei pentru campania prezidențială a lui Nicolae Ciucă.