Neumarkt anunță rezultatele campaniei Bărbații pe care te poți baza: peste 12 tone de deșeuri adunate din natură

Neumarkt anunță rezultatele campaniei Bărbații pe care te poți baza: peste 12 tone de deșeuri adunate din natură

Neumarkt®, brand de bere cu o poveste de 25 de ani pe piața românească, anunță rezultatele campaniei Bărbații pe care te poți baza, derulată în perioada iulie-octombrie, cu scopul de a încuraja comportamentele responsabile social și în special grija față de mediul înconjurător.

Campania Bărbații pe care te poți baza a reprezentat o continuare firească a conceptului Bărbați cum trebuie, dar cu o nouă abordare, care pune accent pe responsabilitate. Mesajul de încurajare a păstrării curățeniei în natură și a reciclării a fost transmis de Neumarkt® prin intermediul spotului TV dedicat campaniei, al parteneriatului cu ONG-ul Let’s Do It Romania pentru organizarea a cinci evenimente de curățenie în natură în toată țara, al parteneriatelor cu retailerii Kaufland România și Carrefour pentru încurajarea reciclării (evenimente din seria Caravana Sustenabilității), al campaniei în magazine cu premii sustenabile pentru consumatori (o mașină electrică și premii din plastic reciclat), dar și prin comunicarea în mediul digital și printr-o campanie radio la Kiss FM, prin care ascultătorii au fost încurajați să adune PET-uri și premiați cu bere Neumarkt®. 

ADVERTISING

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei a fost reprezentată de parteneriatul cu Let’s Do It Romania pentru organizarea a cinci evenimente de curățenie în natură în mai multe zone din țară, peste 280 de voluntari adunând 12,6 tone de deșeuri din zone verzi, redând comunităților locale o natură curată.

“Vrem să dăm startul unei mișcări pozitive, să schimbăm lumea în bine împreună, începând cu gesturile mici, dar cu impact mare, pe care le putem face cu toții. Doar așa putem face diferența și putem contribui la o natură mai curată prin reducerea deșeurilor de ambalaje ajunse în mediul înconjurător. Credem în puterea exemplelor pozitive și știm că noua poziționare rezonează cu așteptările consumatorilor noștri. Primele reacții pozitive le-am văzut chiar în rândul colegilor noștri, care nu au ezitat să se alăture acțiunilor de curățenie din țară. Împreună, avem grijă de comunitățile noastre, susținem comportamentele responsabile și punem umărul la mai bine”, a declarat Sharon Annette, Director Marketing, HEINEKEN Romania.

ADVERTISING

Acțiunile de curățenie au avut loc în Cheile Dobrogei (Constanța), Bucovăț (Dolj), pădurea de pe Calea Sighișoarei (Mureș), Mădăraș (Harghita) și pădurea din zona Străulești (București). Neumarkt® demonstrează astfel încă o dată că este brandul bărbaților cum trebuie, cei pe care te poți baza ca prieteni, ca părinți și ca cetățeni responsabili, care au grijă de impactul pe care îl au asupra mediului.

“Nimic nu este mai important decât ceea ce lăsăm în urma noastră. Ne bucurăm că am găsit în Neumarkt® un partener de încredere pentru Let’s Do It Romania și că împreună am curățat atât de multe zone verzi vara aceasta. Le mulțumim tuturor voluntarilor participanți, acțiunile lor chiar contează”, a declarat Valentin Krancevik, Membru Board, Let’s Do It Romania.

ADVERTISING

Despre HEINEKEN 

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi. 

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’. 

Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe  LinkedIn

Despre Let’s Do It Romania

“Let`s Do It, Romania!” este cel mai mare proiect de implicare socială organizat în România. Din 2010 și până în prezent, “Let`s Do It, Romania!” a implicat peste 2.000.000 de voluntari în acțiuni de curățenie națională și peste 50.000 de elevi și părinți în proiecte de educație ecologică.