Platforma de streaming Netflix va lansa încă din această toamnă versiunea de abonament cu publicitate pe care intenţiona să o introducă în 2023, pentru a concura serviciul similar oferit de Disney+.
Netflix cu reclame va fi disponibil din noiembrie, mai întâi în Statele Unite, Franța, Germania, Australia și Canada. În SUA, această versiune va costa între 7 și 9 dolari, a anunțat Variety, săptămâna trecută.
Cel mai ieftin abonament Netflix disponibil în Statele Unite costă acum 9,99 dolari, relatează The Guardian.
Abonamentele lansate de Netflix în România au avut același preț cu cele din SUA, fără a fi ajustate la puterea locală de cumpărare, astfel că versiunile cu reclame ar putea costa în țara noastră la fel ca peste Ocean.
Nu va exista o singură versiune Netflix cu reclame, ci câte una pentru fiecare dintre cele trei abonamente disponibile în prezent. Abonații actuali nu vor vedea publicitate.
Netflix a anunțat că va colabora cu Microsoft pentru implementarea tehnologică a publicității pe platforma sa.
Potrivit Variety, cele două companii își propun să încaseze 65 de dolari la 1.000 de vizionări ale clipurilor publicitare, nivel care ar genera un venit anual de cel puțin 10 milioane de dolari și 500.000 de abonați noi până la sfârșitul acestui an.
Gigantul din sectorul de streaming online a anunțat în luna iulie că în semestrul al doilea al acestui an a pierdut un milion de abonați. Este al doilea semestru cu tendință negativă, ceea ce a dus la o scădere de 67% a numărului de abonați de la începutul anului și până la finele lunii iulie.
T.D.