Netflix a pierdut aproape 1 milion de abonaţi

Netflix a pierdut aproape 1 milion de abonaţi
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă, pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta.

În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă, sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă 2 milioane de abonaţi.

Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, dar trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.

ADVERTISING

În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.

Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Momentan se fac teste.

Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.

Şeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puţin conţinut decât versiunea actuală.

ADVERTISING

Acţiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunţ.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇