McCann Worldgroup și UM România au câștigat unicele Grand Prix-uri pentru România de la festivalul Golden Drum 2024

McCann Worldgroup și UM România au câștigat unicele Grand Prix-uri pentru România de la festivalul Golden Drum 2024

Rețeaua McCann Worldgroup a câștigat titlul de NETWORK OF THE YEAR pentru a opta oară!
MRM România și UM România au fost desemnate Agenția DIGITALĂ, respectiv Agenția MEDIA a anului pentru a doua oară consecutiv!

Cel mai faimos festival de publicitate din Europa Centrală și de Est, Golden Drum și-a desemnat câștigătorii ediției aniversare de 30 de ani, pe data de 10 Octombrie 2024, în Slovenia, Portoroz.

Mării câștigători ai râvnitelor titluri au fost rețeaua McCann Worldgroup și agențiile MRM România și UM România.
McCann Worldgroup a devenit Rețeaua Anului pentru a 8‑a oară, doborându-și propriul record datorită punctelor și efortului comun al celor 9 agenții din regiune premiate cu 51 de trofee (8 Grand Prix-uri, 8 Golden Drums, 11 Silver Drums și 24 de Bronze Drums).

McCann Worldgroup România a fost și în acest an cea mai premiată agenție din România, aducând 12 trofee în biroul din București pentru campaniile dezvoltate pentru clienții KFC România, Regina Maria, dar și Dominos Israel - campanie realizată în parteneriat cu colegii din Tel Aviv.
Campania "Can You KFC It? " a fost premiată cu două Grand Prix-uri în categoriile Online & Mobile și Excellence în Media, a mai obținut alte 2 trofee Golden Drums, un Silver Drum și 3 Bronze Drums.
Celelalte două campanii, pentru Regina Maria și Dominos, au completat lista de premii cu 1 Silver Drum și alte 4 Bronze Drums.

ADVERTISING

Performanță campaniei KFC a contribuit direct și la succesul agențiilor de digital și media - MRM și UM România, care au devenit Angentiile Digitale și de Media ale competiției.

"Magistrală Poftei este un produs al unui parteneriat solid pe care-l avem cu KFC, care a creat un brief special pentru ambițiile noastre de creative excellence. Mă bucur să văd că abordarea integrate și mixul de capabilități, de la brand, la digital și media, au activat surprinzător poftă consumatorilor și a obținut recunoașterea industriei. " declară Ionela Buta, co-CEO McCann Worldgroup România.

"Săptămâna trecută în Portoroz, Slovenia, UM România a primit al 4‑lea titlu Media Agency of the Year în festivaluri internaționale de publicitate, completând seria de premii "Agenția Anului" obținute la Eurobest, Festival of Media Global și Golden Drum 2023. Unul dintre cele mai importante premii care au contribuit la acest titlu Golden Drum în 2024 este Grand Prix-ul din categoria Excellence în Media, la care aspirăm cumva prin ceea ce facem în fiecare zi. Suntem probabil cea mai norocoasă agenție și avem cei mai apreciați clienți! Le mulțumim tuturor că ne sunt aproape! " declară Mihai Trandafir, Managing Director UM România

ADVERTISING

Ioana Zamfir, Executive Creative Director MRM România: "An de an, Portoroz e locul în care aflăm dacă continuăm să fim ce trebuie în industrie, în cel mai important festival de creativitate pentru regiunea noastră, iar colecția de tobe din 2024 ne bucura extraordinar pentru mult. Ne bucurăm pentru un client cu care folosim de multe ori cuvintele "dream team", pentru echipele de creativi și oameni de business care lăsa atâta energie la fiecare proiect și pentru confetti-ul ăla spectaculos care curge râuri pe scenă la categoria rețeaua anului. Încă sărbătorim efortul din spatele campaniei care a pus puiul pe hartă- și de data asta, a pus și România. "

"Suntem mândri că avem o cultură creativă bazată pe inovație și pe ambiție. Avem un spirit de challengers care ne împinge mereu să ne auto depășim. Și așa reușim împreună cu partenerii noștri să facem ce e cel mai greu din industria aceasta: să ai continuitate în performanță. Digital Agency of the Year pentru al doilea an la rând. La fel și Media Agency of the Year. Și un record absolut în cadrul festivalului pentru titlul de Network of the Year. Aplauze speciale pentru KFC - o comunitate foarte talentată care reușește să aducă două Grand Prix în România. Și nu în ultimul rând un bravo pentru toate agențiile românești premiate în cadrul festivalului. " Cătălin Dobre, Co-CEO & CCO McCann Worldgroup România și Regional Creative Director CEE McCann.

ADVERTISING

McCann Worldgroup România are în portofoliu numeroase branduri internaționale pentru care dezvoltă campanii la nivel regional sau global (Mastercard, Microsoft, Ikea, Schar, Raiffeisen Bank, Coca Cola), unele din cele mai mari branduri internaționale cu prezență în România (Vodafone, KFC, Țaco Bell, Lidl, BAT, L'Oreal, Nestle, Tuborg) și branduri românești de tradiție (Dedeman, Arctic, Rom, Albalact, Dorna, Kober).
Demersurile creative și de business au fost apreciate pe plan internațional și local cu 40 premii la Cannes Lions Internațional Festival of Creativity și sute de alte trofee la festivaluri precum Golden Drum, Internetics, Effie România și Global Effie, D&AD, One Show, Webby Awards.
Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agențiile McCann București și MRM România. La nivel internațional, este parte a McCann WorldGroup - una dintre cele mai puternice rețele de advertising cu birouri în 205 orașe din 132 de țări
UM România, divizie a rețelei internaționale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenții de media din România, fiind cea mai titrată agenție din regiune, cu premii la festivalurile Cannes, Effie, Festival of Media și Eurobest. În România, clienții agenției acoperă cele mai importante categorii; printre aceștia se numără: Dedeman, KFC, Kaufland, Fiterman Pharma, Kober, Alpha Bank, Kandia Dulce.
McCann Worldgroup și UM România lucrează împreună pentru a dezvolta strategii integrate de comunicare și a oferi clienților soluții creative de business, servicii media personalizate, susținute de tehnologii de ultimă oră.