Dacă Instagram merge până la capăt cu cel mai recent test pe care-l derulează, utilizatorii vor avea o modalitate nativă de a reposta creaţiile altora pe propriul profil.
De ani de zile cei care folosesc Instagram au cerut cu insistenţă o funcţie de repostare, însă au fost ignoraţi în permanenţă de compania americană. Acum, Instagram pare să se fi răzgândit.
Compania confirmă, după ce din ce în ce mai mulţi oameni au observat noua funcţie, că testează, într-adevăr, o funcţie de repostare a conţinutului. Coincidenţă sau nu, acest lucru se întâmplă după ce TikTok a început să lucreze la o funcţie similară.
Opţiunea de repostare testată acum de Instagram nu reprezintă vreo abordare originală, ci preia funcţionalitatea pe care Twitter o foloseşte pentru aşa-numitele retweet-uri.
Până acum, Instagram oferea opţiuni pentru partajarea postărilor prin mesajele directe şi în formatul Story, însă nu şi ca o postare normală, care să apară în newsfeed-ul urmăritorilor.
Motivul pentru care compania americană ia acum în calcul această funcţie ar putea avea legătură cu accentul mare pe care-l pune pe filmările Reels, care ar putea beneficia de mai multă vizibilitate de pe urma aceste facilităţi.
Săptămâna care se încheie nu a fost cea mai bună pentru platforma socială deţinută de Meta. Aceasta a primit o amendă de 405 milioane de euro pentru că nu a respectat normele GDPR cu privire la procesarea datelor minorilor.