Facebook construieşte o clonă a Clubhouse, pentru a nu-și pierde utilizatorii

Facebook construieşte o clonă a Clubhouse, pentru a nu-și pierde utilizatorii

Clubhouse a creat o nouă nişă pe social media, iar Facebook, ca de obicei, pregăteşte un rival, pentru a nu exista vreo şansă să piardă utilizatori.

Facebook are, de obicei, două tipuri de răspunsuri pregătite pentru startup-urile care vin cu o idee nouă pe zona de social media şi au potenţialul de a se transforma în rivali: fie îi cumpără, fie le copiază produsele.

Pentru că achiziţionarea rivalilor este deja unul din capetele de acuzare în procesele în care compania este acuzată de politici anticoncurenţiale, în cazul noii “stele” din social media, Clubhouse, Facebook va merge pe a doua variantă şi va lansa un produs similar.

ADVERTISING

Cel puţin asta susţin surse anonime din cadrul companiei americane, citate de New York Times. Conform acestora, clona Facebook de Clubhouse se află acum în fazele incipiente de dezvoltare şi nu este clar când va fi lansată.

Clubhouse este o reţea socială în care comunicarea se realizează audio şi, în prezent, este disponibilă doar pe bază de invitaţie și doar pe iPhone. Există foarte mult interes în jurul Clubhouse, în special după ce Elon Musk a participat la o sesiune de discuţii.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Chiar şi şeful Facebook, Mark Zuckerberg, a participat săptămâna trecută la o serie de discuţii despre viitorul tehnologiei, în cadrul unui grup de Clubhouse.

Copierea rivalilor este o îndeletnicire frecventă în zona de tehnologie, iar dezvoltarea unei clone de Clubhouse de către Facebook nu ar trebui să surprindă pe nimeni, Facebook fiind unul dintre cei mai mari copiatori în serie din această industrie.

ADVERTISING

Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇