72 de trenuri de la trei operatori vor circula între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni. Iată orarul și prețul biletelor

72 de trenuri de la trei operatori vor circula între Gara de Nord şi Aeroportul Otopeni. Iată orarul și prețul biletelor

Trei operatori de transport feroviar vor asigura serviciul public de transport feroviar de călători între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, cu 72 de trenuri, odată cu intrarea în vigoare a noului mers de tren, valabil pentru perioada 13 decembrie 2020 (ora 00:00) – 11 decembrie 2021 (ora 24:00).

Conform unui comunicat remis, miercuri, de Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, legătura directă între Gara de Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi asigurată pe relaţia Bucureşti Nord – Mogoşoaia – Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (şi retur) de 72 de trenuri (36 de perechi), care aparţin SNTFC CFR Călători, Regio Călători şi Transferoviar Călători.

ADVERTISING

Astfel, SNTFC CFR Călători (operatorul naţional de transport feroviar de călători) va avea pe această rută 42 de trenuri, dintre care 20 de trenuri vor circula între orele 0:00 - 10:16 şi 22 de trenuri între orele 14:30 - 24:00, Regio Călători (operator privat de transport feroviar de călători) va avea 20 de trenuri, dintre care 12 trenuri vor circula între orele 21:50 - 5:36 şi 8 trenuri între orele 9:50 - 14:56, şi Transferoviar Călători (operator privat de transport feroviar de călători) - 10 trenuri, dintre care două trenuri vor circula între orele 2:30 - 3:36, şase trenuri între orele 10:30 - 14:16 şi două trenuri în intervalul 20:30 - 21:36.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Aceste intervale orare au ca referinţă orele de plecare/sosire din/în staţia Bucureşti Nord.

Cum vor circula trenurile

Primele trenuri care vor asigura legătura directă între Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti - Gara de Nord Bucureşti (şi retur) vor fi: IR 10702, care aparţine operatorului naţional CFR Călători, cu plecare din staţia Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00:31 şi sosire la Gara de Nord Bucureşti, la ora 00:56, IR 16041, care aparţine operatorului privat Regio Călători, cu plecare din Gara de Nord, la ora 00:30 şi sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00:50.

ADVERTISING

Ultimele trenuri care vor asigura legătura directă între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (şi retur) vor fi IR 10741, care aparţine operatorului naţional CFR Călători, cu plecare din staţia Gara de Nord Bucureşti, la ora 23:50 şi sosire la Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 00:10 şi IR 16058, care aparţine operatorului privat Regio Călători, cu plecare din staţia Aeroport Internaţional Henri Coandă (T1), la ora 23:51 şi sosire la Gara de Nord, la ora 00:16.

E gata noua cale ferată spre Aeroportul Otopeni. Cât de des vor pleca trenurile din Gara de Nord și cât va dura o călătorieâ

Prețul biletului: de la 7 lei în sus

Spotmedia.ro a identificat pe mersultrenurilor.ro prețuri ale biletelor pe care le vând 2 dintre cei 3 operatori. Este vorba despre CFR Călători și Transferoviar (grupul deținut de omul de afaceri Călin Mitică).

CFR Călători vinde biletul pentru o călătorie Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă cu 12,1 lei.

pret-bilet-CFR-Calatori

Iar Transferoviar vinde un bilet pe aceeași rută cu 7 lei.

pret-bilet-Transferoviar

Călătoria va dura 20 de minute

"Menţionăm faptul că durata călătoriei de la Bucureşti Nord la Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi de 20 de minute, iar trenurile vor circula la un interval de 40 de minute pe sens (24h/24h)", scrie în comunicat.

Pentru asigurarea legăturii directe între Gara Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, CFR SA a derulat două mari proiecte feroviare, şi anume: dublarea liniei de cale ferată Mogoşoaia - Baloteşti (contract în valoare 50,5 milioane lei, finanţat de la bugetul de stat) şi construcţie linie nouă pentru Racord C.F. (din zona Odăile) la Terminalul T1, Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti (contract în valoare de aproape 412,72 milioane lei, finanţat din fonduri europene şi buget de stat).

Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:

 


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇