Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience - subiectele cheie ale conferinței „Magnetico”, ce va avea loc pe 23 aprilie 2024 la Craiova

Talent Acquisition, Employer Branding și Employee Experience - subiectele cheie ale conferinței „Magnetico”, ce va avea loc pe 23 aprilie 2024 la Craiova
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Profesioniștii de HR din Craiova sunt invitați, pe 23 aprilie 2024, la cea de-a doua ediție a conferinței „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices”. Evenimentul organizat de BusinessMark va avea loc la Ramada Plaza și va reuni 18 lideri din domeniu, ce vor analiza strategiile prin care companiile pot atrage și păstra talentele de care au tot mai mare nevoie, în acest moment istoric în care 5 generații sunt prezente, concomitent, pe piața muncii, dar care este, totodată, definit de transformare digitală, automatizare și integrarea inteligenței artificiale în procese și activități. În tot acest context, cum pot companiile îmbrățișa tehnologia, fără a pierde abordarea centrată pe oameni? Cum pot găsi liderii un echilibrul potrivit între automatizare și interacțiunea umană? Cum construim un mediu de lucru pozitiv, prin leadership autentic, conversații sincere și transparență?

ADVERTISING

În cadrul conferinței, ne uităm și spre principalii factori ce influențează work-wellbeing-ul. De la siguranța psihologică, la relațiile din comunitatea creată la locul de muncă, securitatea financiară sau satisfacția profesională, ce definește în mod semnificativ starea de bine a angajaților?

Cum pornești în mod natural o strategie de Employer Branding? Privind din interior, de la cultură, practici, nivelul de satisfacție al angajaților spre exterior? De ce este periculoasă comunicarea în extern, fără a porni de la o analiză internă realistă?

Acestea sunt câteva dintre întrebările la care invitații la eveniment vor încerca să găsească răspunsurile, pe parcursul celor două sesiuni de prezentări și panelului, ce vor fi moderate de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.

Au confirmat prezența la cea de-a doua ediție a conferinței „Magnetico” organizată la Craiova:

ADVERTISING
  • , Head of Human Relations, Continental Sibiu
  • , Director Resurse Umane și Servicii Generale, Grupul Alro
  • , HR Director România,Prysmian
  • , Human Resources Manager, Magna Exteriors Craiova
  • Manager PR, Comunicare Internă & CSR, Evryo Power
  • , HR Director, Operative România
  • , Director de resurse umane, Tazz
  • , HR Manager, Nitela
  • , Fondator & General Manager, leoHR
  • , Director of Sales, Romanian Software
  • Executive Coach, Trainer, Partener Co-fondator, CareerShift.ro și HUMANISTIC
  • , Sales & Marketing Director, Smartree
  • , HR Professional, Career Coach, Psiholog PsyHub Consulting
  • Member of Romanian Council Board, Romanian Diversity Charter, People Experience Expert & Companies Transformation Advisor
  • Manager National Vânzări Divizia Abonamente, Rețeaua de sănătate Regina Maria
  • CEO, CREASOFT IT
  • , Sales Manager, UCMS by AROBS
  • , Business Manager Temps&Perm, Gi Group
ADVERTISING

Evenimentul va avea loc la Ramada Plaza din Craiova, în intervalul 08:30 – 15:15 și vizează: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.

Pe parcursul acestui an, BusinessMark va organiza evenimente dedicate profesioniștilor de Resurse Umane, în București și în alte 8 orașe din România. Astfel, proiectul „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” ajunge și la Cluj-Napoca (14 mai), Pitești (23 mai), București (7 iunie), Iași (11 iunie), Brașov (16 octombrie), Oradea (24 octombrie), Timișoara (14 noiembrie), Sibiu (19 noiembrie). În București, în luna septembrie va avea loc și evenimentul HR Uncovered.

Pentru mai multe informații și pentru a vă înregistra la eveniment, vă rugăm să accesați pagina oficială a evenimentului sau să ne contactați la adresa office@business-mark.ro. Ultimele bilete sunt disponibile la prețul standard de 500 RON + TVA, iar grupurile beneficiază de până la 20% reducere, în funcție de numărul de participanți înscriși.

Eveniment organizat de BusinessMark

Partenerii evenimentului: Continental România, colorful.hr, OLX Locuri de Muncă, Regina Maria, Smartree, Macromex, UCMS by AROBS, Creasoft

Eveniment susținut de: Camera de Comerț și Industrie a Județului Dolj

Parteneri media:  spotmedia.ro, TVR Craiova, Gazeta de Sud, Jurnal de Craiova, Oltenia24, SMARK, Revista Cariere, PortalHR, AngajatorulMeu.ro, PRwave, DigitalBusiness, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Jurnalul de Afaceri, Global Manager, Global HR Manager, EventsMax, Revista Piața, SpațiulConstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, Revista de HR, România Durabilă, Economistul, Business Voice, Femei în Afaceri

***

BusinessMark – events designed to make an impression!

Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate  de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret.  Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.

Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.