Compania aeriană American Airlines are atât de mult vin în depozite, încât a început să facă livrări la domiciliu. Vinul a rămas neconsumat de când multe zboruri au fost anulate din cauza pandemiei. Acum, de când acestea s-au reluat, servirea alcoolului la bordul avioanelor este interzis, pentru a încerca limitarea răspândirii coronavirusului.
Așa că soluția inedită la care s-a gândit firma este să înceapă să facă livrări la domiciliu, pentru a scăpa de cantitățile uriașe de alcool, scrie CNN.
Noul program se va numi American Airlines Flagship Cellars/ Pivnițele Emblematice ale American Airlines.
Doritorii vor putea cumpăra vin la sticlă, vin în cutii personalizate sau își pot face un abonament lunar, care costă 99 de dolari.
Prețul unei sticle de vin variază între 13 și 40 de dolari. Cel mai scump pachet conține trei sticle de șampanie și costă 300 de dolari.
Cine optează pentru abonamentul lunar de 99 de dolari beneficiază de reduceri și primește automat trei sticle de vin pe lună.
În plus, pentru fiecare dolar cheltuit se adaugă două mile la programul AAdvantage Miles, în urma căruia beneficiezi de reduceri la prețul biletelor de avion, în funcție de câte mile aduni.
Compania speră că noul său program de livrare vinuri la domiciliu va aduce încasări de aproximativ 40.000 - 50.000 de dolari în primele trei luni ale anului, a transmis un purtător de cuvânt al American Airlines într-un e-mail, citând unul dintre directori - Alison Taylor.
De asemenea, această mișcare vrea să îi apropie pe călători de firmă, chiar dacă nu mai călătoresc cu avionul.
”Deși veniturile sunt importante, Flagship Cellars este mai mult un mod de a interacționa cu clienții, chiar și atunci când aceștia nu călătoresc cu noi”, a mai precizat purtătorul de cuvânt.