Primăria Sectorului 2 a lansat o hartă online cu ajutorul căreia bucureștenii pot afla în ce zi trebuie să vină Supercom să le ridice gunoiul. Întârzierile pot fi semnalate primăriei.
Inițial, primăria condusă de Radu Mihaiu a lansat site-ul www.salubrizare.ps2.ro, care prezintă evidența numărului de contracte individuale de salubrizare încheiate de locuitorii și antreprenorii din Sectorul 2 cu societatea Supercom.
De asemenea, pe site poate fi consultată documentația în baza căreia Primăria Sectorului 2 vrea să modifice modul în care se face salubrizare, printr-o viitoare delegare de serviciu public.
Iar acum site-ul are o nouă funcție. Le oferă locuitorilor din sector o hartă cu ajutorul căreia pot afla în ce zi trebuie să vină angajații Supercom să ridice gunoiul menajer (numit „fracție umedă”) și în ce zile se preiau deșeurile reciclabile, adică „fracția uscată”.
Harta facilitează o colaborare deschisă a instituției cu comunitatea locală.
„Împreună cu locuitorii Sectorului 2, Primăria își propune să obțină o monitorizare eficientă a modului în care se prestează serviciile de salubrizare și, unde este cazul,operatorul poate fi penalizat. Astfel, dacă operatorul întârzie ridicarea deșeurilorcu 24 de ore, cetățenii sunt invitați să transmită Primăriei informațiile (locația, ziua, ora, fotografii drept probă) la adresa: salubrizare@ps2.ro”, a transmis Primăria Sectorului 2, prin intermediul unui comunicat de presă.