Țara care lansează o campanie inedită pentru a-i face pe tineri să bea mai mult alcool

Țara care lansează o campanie inedită pentru a-i face pe tineri să bea mai mult alcool

Guvernul japonez a lansat un concurs la nivel național prin care solicită idei pentru a încuraja oamenii să consume mai mult alcool.

Campania inedită vine după ce o schimbare de atitudine în rândul tinerilor a dus la o scădere a veniturilor fiscale, scrie The Guardian.

Concursul Sake Viva!, care este condus de Agenția Națională de Impozite (ANT), le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 și 39 de ani să vină cu propuneri de afaceri care să ajute la revitalizarea industriei de băuturi alcoolice, grav afectată de schimbarea stilului de viață a tinerilor în timpul pandemiei.

ADVERTISING

Campania se desfășoară până pe 9 septembrie și participanții sunt încurajați să vină cu planuri noi de promovare a băuturilor și să exploreze metode de vânzare folosind metaversul.

Consumul de alcool în Japonia a scăzut de la o medie de 100 de litri pe persoană anual în 1995 la 75 de litri în 2020, a anunțat Agenția Națională de Impozite.

Scăderea vânzărilor de alcool a lovit economia Japoniei, care are deja un deficit de peste 48 de miliarde de lire sterline.

Taxele pe alcool au reprezentat 1,7% din veniturile fiscale ale Japoniei în 2020, în scădere de la 3% în 2011 și la 5% în 1980.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

„În timpul pandemiei Covid 19 s-a lucrat de acasă, iar mulți oameni nu și-au continuat obiceiul de a bea cu colegii. Dacă „noua normalitate” prinde rădăcini, va afecta și mai mult economia”, a declarat un oficial al Agenției.

S-a înregistrat o scădere deosebit de puternică a consumului de bere, volumul vânzărilor scăzând cu 20%, până la mai puțin de 1,8 miliarde de litri.

Fabrica de bere Kirin, care produce Kirin Lager și Ichiban Shibori, a declarat că consumul de bere pe cap de locuitor în Japonia a totalizat aproximativ 55 de sticle în 2020, o scădere cu 9,1% față de anul precedent.

ADVERTISING

Totuși, Ministerul Sănătății din Japonia a spus că speră că această campanie le va aminti oamenilor să bea doar „cantitatea adecvată de alcool”.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇