Call center la care rudele pacienţilor Covid internaţi la "Marius Nasta" pot afla informaţii despre starea lor de sănătate

Call center la care rudele pacienţilor Covid internaţi la "Marius Nasta" pot afla informaţii despre starea lor de sănătate
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Rudele şi aparţinătorii pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19 de la Institutul de Pneumoftiziologie „Marius Nasta” din Bucureşti pot afla zilnic informaţii despre starea de sănătate a acestora, printr-un call center implementat la iniţiativa unităţii medicale, cu suportul tehnic al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS).

Apelurile sunt preluate de studenţi voluntari din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti.

"Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora, mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul.

ADVERTISING

Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi.

Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul Marius Nasta în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi.

ADVERTISING

Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă. Astfel am vrut să fim mai aproape de aparţinători, să îi ajutăm şi să îi asigurăm că facem tot ce ne stă în putinţă pentru ca totul să fie bine. Luptăm cu toate forţele pentru fiecare minut din viaţa pacienţilor noştri şi vă asigur că acestea nu sunt doar vorbe", a declarat managerul Institutului de Pneumoftiziologie "Marius Nasta" din Capitală, Beatrice Mahler.

ADVERTISING

Astfel, rudele şi aparţinătorii pot apela numerele 031.9472 şi 031.433.5231 ori de câte ori au nevoie să afle informaţii despre starea de sănătate a pacienţilor internaţi în secţia ATI COVID-19.

Conform reglementărilor GDPR, dar şi pentru a respecta dorinţele pacienţilor, informaţiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens de către pacient la momentul internării şi aflată în fişa de observaţie a pacientului.

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08:00-13:00 şi 14:00-20:00.

Studenţii care deservesc call center-ul vor avea sprijinul unui grup de psihologi pentru relaţionarea cu aparţinătorii, pentru a îmbunătăţi înţelegerea nevoilor celor care apelează call center-ul.

Programul este unul pilot în România şi urmăreşte îmbunătăţirea actului medical, prin oferirea de suport pacienţilor şi familiilor acestora.

Pe de altă parte, foarte mulţi pacienți au nevoie de reabilitare postCovid. La Marius Nasta se face un compartiment special pentru ei

Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇