DraculaLand va combina turismul, retailul, tehnologia, cultura şi stilul de viaţă într-o singură infrastructură de entertainment şi inovaţie, întinsă pe 160 de hectare, la 20 de minute de Bucureşti şi 15 minute de Aeroportul Otopeni.
Proiectul este dezvoltat în parteneriat cu Piuarch Milano, The Mall Firenze Team, RB+P, TDAC, Zabten Consulting, Optim Engineers, Creative Studio Berlin, Esports Europe, Ţuca Zbârcea & Asociaţii şi Deloitte.
Fondatorul proiectului este dezvoltatorul imobiliar Dragoş Dobrescu, deținător al mai multor terenuri din Capitală.
„DraculaLand unifică tot ce am învăţat în real estate: disciplină, rigoare, viziune şi capacitatea de a ţine împreună echipe complexe, cu specializări foarte diferite. Dar, mai important decât atât, adaugă o poveste care dă sens fiecărui metru pătrat construit. Pentru mine, DraculaLand este un proiect de ţară – un simbol că România poate şi trebuie să construiască repere, nu doar clădiri sau simple proiecte imobiliare”, a declarat Dragoş Dobrescu, fondator DraculaLand, citat într-un comunicat referitor la această lansare a conceptului.
Elementele principale ale proiectului
- DraculaLand Theme Park – peste 780.000 mp, 6 zone tematice immersive şi peste 40 de atracţii majore;
- Arenă multifuncţională – aproximativ 80.000 mp construiţi, 22.500 de locuri pentru concerte, festivaluri, competiţii de esports şi evenimente internaţionale;
- Fashion & Home-Deco Luxury Outlet – aproximativ 9.000 mp de spaţii retail şi 3.000 mp F&B, cu peste 70 de branduri, concept dezvoltat împreună cu Piuarch Milano şi echipa The Mall Firenze;
- Dracula Grand Hotel (4★), Dracula Family Hotel (3★+), Dracula Inn (3★) – 1.200 de camere, săli de conferinţe şi facilităţi premium;
- Aqua Park & Thermal Spa – aproximativ 50.000 mp construiţi, peste 30 de atracţii acvatice şi una dintre cele mai mari piscine cu valuri din Europa;
- Racing Track & Motor Park – circuit de aproximativ 4,5 km, cu paddock, garaje, zone VIP şi facilităţi media;
- Business Accelerator & Tech Hub – aproximativ 15.000 mp construiţi, peste 1.000 de staţii de lucru pentru startup-uri din gaming, AI şi industriile creative digitale.
DraculaLand Metaverse – primul proiect „phygital” de această magnitudine din lume
DraculaLand a fost dezvoltat, în fazele de concept şi master plan, alături de o echipă internaţională de experţi în arhitectură, inginerie, finanţe şi inovaţie.
„Dracula Outlet Mall a fost conceput ca un catalizator social, activ pe tot parcursul zilei – un loc nu doar pentru cumpărături, ci pentru a trăi, a te întâlni şi a împărtăşi experienţe. De la început, a fost clar că DraculaLand nu este doar un proiect imobiliar, ci o declaraţie culturală: un loc în care arhitectura, tehnologia, creativitatea şi stilul de viaţă se îmbină într-un mod rar întâlnit în Europa”, a declarat Gino Garbellini, partener fondator Piuarch Milano.
Citeşte integral articolul DraculaLand se întoarce: investiţie privată de peste 1 mld. euro – entertainment, retail şi tehnologie, pe 160 de ha de lângă București pe Curs de Guvernare
