Cea mai bună veste a ultimelor ore vine de la cercetători care anunță entuziasmați că vaccinul pe care l-au produs la Oxford a generat un răspuns imun bun la pacienții în vârstă, cei mai expuși formelor grave de COVID-19.
Iar partea și mai bună este că Europa a semnat un contract cu AstraZeneca pentru 300 de milioane de doze din acest vaccin.
Mai departe, aflăm că gesturile umanitare nu s-au oprit în România, iar Lidl a donat 20 de concentratoare de oxigen pentru Spitalul Judetean din Botoşani, destinate îngrijrii pacienţilor cu coronavirus.
Nu în ultimul rând, într-o perioada de incertitudine maximă și șomaj în creștere, avem și vești bune de la un angajator din domeniile cele mai active pe timp de pandemie.
Vaccinul AstraZeneca provoacă un răspuns imunitar puternic în rândul persoanelor în vârstă
Rezultate preliminare ale testelor clinice ale vaccinului dezvoltat de către Universitatea Oxford în parteneriat cu grupul britanic AstraZeneca împotriva noului coronavirus SARS-CoV-2 arată că vaccinul produce un răspuns imunitar puternic la persoanele în vârstă, care prezintă cel mai mare risc al unor forme grave de Covid-19.
Lidl doneaza 20 de concentratoare de oxigen
Lidl a donat 20 de concentratoare de oxigen pentru Spitalul Judeţean din Botoşani, destinate îngrijrii pacienţilor cu coronavirus.
Achiziţia a fost realizată prin intermediul Fundaţiei Mereu Aproape, în urma unei donaţii de 128.200 de lei din partea Lidl România, pentru a răspunde nevoii de aparatură specializată pentru îngrijirea pacienţilor cu COVID-19, internaţi in Spitalul Judeţean de Urgenţă „Mavromati” din Botoşani.
În total, au fost donate 30 de concentratoare pentru oxigen, dintre care 20 au fost achiziţionate cu sprijinul Lidl.
18 dintre aparatele donate de Lidl au fost deja livrate, iar 2 urmează să sosească în cursul acestei săptămâni.
Urgent Cargus, peste 1.000 de locuri de muncă disponibile în toată țara
Începând de luna aceasta, Urgent Cargus recrutează peste 1.000 de persoane la nivel naţional, compania având deja o comunitate de peste 5.000 de angajați și colaboratori, reprezentată de curieri și personal în hub-urile şi depozitele din întreaga țară.
Numărul mare de angajări vine în contextul în care volumele companiei au suferit creșteri de peste 33% în perioadele de pandemie și izolare (aprilie iunie 2020 vs. aprilie-iunie 2019).
De asemenea, compania se pregătește pentru Black Friday, cea mai mare campanie de discounting organizată în România, care promite să fie și anul acesta un vârf atât pentru retaileri, cât și pentru serviciile de curierat.
Citește și: