Vești bune: Investiții pe litoral, reciclare în toată țara și un concurs de idei de redresare pentru România

Vești bune: Investiții pe litoral, reciclare în toată țara și un concurs de idei de redresare pentru România

Vestea bună a zilei este că se investește în litoralul românesc. Este vorba de zona Neptun-Olimp, unde se pregătește un proiect de 45 milioane de euro care include un aparthotel de 13 etaje, cu o ”infinity pool” și servicii tip DROP KIDS cu program prelungit, servicii menite să facă litoralul o destinație atractivă tot anul. ”Ca afară”, nu-i așa?

Mai departe, vorbim despre prima rețea de automate de reciclare din țara noastră, care ne aduce cu un pas mai aproape de civilizație.

Nu în ultimul rând, apreciem o nouă inițiativă de a sprijini financiar proiectele care ar putea ajuta România să se redreseze după pandemie.

Se caută proiecte pentru redresarea României după pandemie

Cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate în România, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează concursul de proiecte „Creștem împreună”.

ADVERTISING

Prin intermediul acestui concurs de granturi, Nestlé dorește să descopere 10 proiecte, 10 idei care pot contribui la redresarea României după pandemie. Concursul se desfășoară în perioada 1 septembrie – 29 noiembrie 2021.

„La un an de la criza generată de pandemia Covid-19, lansăm o invitație deschisă către publicul larg, astfel încât împreună să contribuim la redresarea economico-socială a României. După o perioadă dificilă pentru noi toți, așteptăm cu mare interes ideile și proiectele care pot genera schimbări pozitive în România, și vrem să ne bucurăm alături de toți românii cu ocazia aniversării de 25 de ani”, declară Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

În concurs se pot înscrie startup-uri și organizații non-guvernamentale fără scop lucrativ cu experiență de minimum 1 an în derularea de proiecte sociale, cu rezultate concrete și cel puțin 100 de beneficiari, care au demonstrat transparență și sunt înființate conform legislației din România.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Proiectele înscrise în Concurs trebuie să respecte tema și ariile acestuia:

  • · Nutriție echilibrată și stil de viață sănătos;
  • · Grija pentru animalele de companie;
  • · Respect pentru planetă, protecția mediului și sustenabilitate;
  • · Sprijin pentru tineri și comunități;
  • · Parenting și creștere armonioasă în primii ani de viață.
Nestle-FB-Post-25-years

Kaufland Romania, primul retailer cu o infrastructură de automate de reciclare la nivel național

Odată cu dezvoltarea unei infrastructuri ecologice ușor accesibilă, românii devin mai interesați de protejarea mediului înconjurător și aleg într-un număr din ce în ce mai mare să recicleze pet-uri, sticle sau doze de aluminiu.

Astfel, din ianuarie și până în prezent peste 1 milion de clienți au folosit automatele puse la dispoziție de Kaufland România, reciclând peste 5.700.000 de ambalaje. Pentru a susține comportamentul responsabil față de mediu, Kaufland Romania a creat prima rețea națională de automate de colectare selectivă a ambalajelor, care este de acum disponibilă în toate orașele din țară în care compania este prezentă.

ADVERTISING

Clienții care folosesc automatele și reciclează sunt recompensați pe loc cu discount-uri la cumpărături. Sub sloganul ,,Reciclezi și Salvezi”, Kaufland dă startul unei campanii ample de încurajare a reciclării, mărind discount-urile oferite la anumite produse aflate la promoție.

Obiectivul Kaufland este de a fi cea mai accesibilă și comodă destinație pentru reciclare, dar și de a arăta oamenilor că la Kaufland fiecare gest sustenabil vine cu o recompensă. Clienții care depun ambalaje pentru reciclare sunt răsplătiți cu un cupon de reducere, ce poate fi folosit în magazin la cumpărături.

Mecanismul se desfășoară simplu: clientul care aduce 5 recipiente (PET-uri cu volum de până la 3 litri, sticle sau doze de aluminiu cu volum de până la 1 litru) la automatele din parcările magazinelor Kaufland din întreagă țară primește un voucher cu 10% extra reducere față de prețul promo comunicat în ofertă, pentru un articol din revistă. Articolul este semnalizat cu bănuțul ,,Reciclezi și Salvezi”.

Statistici-reciclare-automate-Kaufland

Se pregătesc investiții de peste 45 milioane de euro în Neptun-Olimp

Olimp-Neptun a început procesul de transformare al nucleului unui “litoral smart” care utilizează în mod inteligent potențialul de la Marea Neagră. Cu investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii 4 ani, compania CERTION va juca un rol major prin viziunea celor 4 proiecte rezidențiale în conturarea și revitalizarea zonei Olimp-Neptun ce vor permite valorificarea experienței litoralului pe întregul an.

Cele 4 proiecte CERTION sunt Vogh Olimp aflat în construcție, Galileo care se pregătește de startul construcției, iar Lago Neptun și Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.

Spre exemplu, VOGH Olimp va fi singurul de pe litoralul romanesc care va avea piscină Infinity la etajul 11. Clădirea de 13 etaje include 181 apartamente proiectate cu terase spațioase, oferind vederi spectaculoase, piscină infinity de 200 mp cu sky bar, zonă de lounge și o cafenea de tip coffee library, prima bibliotecă de cafenea din România. VOGH va avea singura zonă din sudul litoralului de tip DROP KIDS, cu program prelungit.

Citește și:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇