Vești bune: Grecia se relaxează, soluții pentru copii în vacanță și fapte bune de milioane

Vești bune: Grecia se relaxează, soluții pentru copii în vacanță și fapte bune de milioane
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Una din veștile bune de astăzi vine din destinația de vacanță preferată a românilor, Grecia, care tocmai a început un program susținut de relaxare a restricțiilor impuse de pandemie.

O altă veste bună vine pentru părinții din București care își făceau griji că nu au cu cine să lase copiii în vacanța prelungită anunțată de autorități.

Nu în ultimul rând, avem o companie care a dat exemplu de solidaritate și mobilizare exemplară în scopul de a face fapte bune pe timp de pandemie.

Grecia se relaxează

Grecia a anunţat, miercuri, că va redeschide majoritatea magazinelor sale şi va relaxa restricţiile legate de petrecerea timpului liber.

ADVERTISING

Viceministrul protecţiei civile, Nikos Hardalias, a declarat că toate magazinele cu amănuntul se vor redeschide luni, în afară de marile magazine şi centrele comerciale, notează AFP.

Deplasările cu maşina vor fi din nou autorizate pe distanţe scurte în weekend, pentru familii sau grupuri de până la trei persoane, pentru exerciţii fizice sau activităţi în aer liber, a adăugat el în cursul unei conferinţe de presă.

Primăria Capitalei vine cu soluții pentru cei care nu au cu cine să își lase copiii

Timp de două săptămâni, între 12 și 23 aprilie 2021, perioadă de vacanță suplimentară față de vacanța școlară inițială, Primăria va pune la dispoziție 5 locații, unde vor putea fi supravegheați în total circa 1.200 de copii.

ADVERTISING

Aceste sunt: Muzeul Copiilor (situat în sectorul 3, pe Bulevardul Decebal), hub-ul educațional Proedus de la AFI Cotroceni (la limita dintre sectoarele 5 și 6), Opera Comică pentru Copii (pe Calea Giulești, în sectorul 6), Sala Palatului (sectorul 1, un spațiu adiacent) și sediul Corului Național de Cameră Madrigal (în sectorul 4).

Primăria a anunțat că această soluție e deschisă copiilor cu ambii părinți la serviciu în această perioadă, nu și celor care sunt în sistem telemuncă, precum și copiilor din familii monoparentale, ai căror părinți sunt la serviciu.

ADVERTISING

Lidl Romania a investit 30 milioane de lei în fapte bune

În 2020, Lidl Romania a investit 30 milioane de lei în dezvoltarea comunitatilor locale, susținând peste 90 de ONG-uri, la nivel național.

Prin investițiile sociale, Lidl își propune să contribuie la rezolvarea nevoilor reale ale societății, în 3 arii-cheie: educație, mediu și dezvoltarea serviciilor de urgență.

Principalele investiții derulate includ:

  • Pentru a susține combaterea poluării cu plastic, Lidl a investit peste 7,7 milioane de lei în programe dezvoltate împreună cu societatea civilă.
  • Pentru reducerea risipei alimentare, în 2020, Lidl a contribuit cu peste 1,5 milioane de lei, sprijinind inființarea a două noi Bănci pentru Alimente, în Timișoara și Constanța, a Federției Băncilor pentru Alimente din România, dar și funcționarea intregii rețele ce are 7 bănci funcționale în România.
  • Pentru susținerea sistemului educațional, Lidl a susținut 5 parteneri strategici cu peste 8 milioane de lei.
  • Pentru dezvoltarea infrastructurii serviciilor de urgență, Lidl a investit peste 8 milioane de lei.
  • Pentru a oferi soluții la problemele cu care se confruntă comunitățile din care face parte,în 2020, Lidl a demarat un program de investiții sociale prin care oferă micro-granturi nerambursabile pentru inițiativele locale- programul Fondul pentru un viitor mai bun în comunități, în care a investit peste 3 milioane de lei.

„Un viitor mai bun se construiește cu responsabilitate, iar în spatele acțiunilor Lidl stau, de fapt, fapte concrete care contribuie la rezolvarea problemelor din societate. Prin rezultatele din anul 2020 am demonstrat că responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi și că avem ce să facem în domeniile cheie de dezvoltare a comunităților.

Credem în puterea oamenilor de a produce o schimbare reală în societate, așa că suntem bucuroși să vedem că avem în jurul nostru o echipă unită formată din parteneri, clienți și angajați, cărora vrem să le mulțumim că ne-au fost mereu alături în toate demersurile noastre”, a spus Cristina Hanganu, director de comunicare și CSR Lidl România.

Citește și:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇