Două sectoare din Timiș ale Autostrăzii A1 București-Nădlac sunt în lucrări de reparație și de întreținere, traficul fiind restricționat pentru o lună.
Este vorba de sectorul Timișoara-Margina, unde a fost descoperită o ”avarie la rostul de dilatație pe calea 2”. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara anunță șoferii că se lucrează pe banda 2 și jumătate din prima bandă. Restricțiile de circulație vor fi în vigoare până la finalul lunii iulie, când este estimată finalizarea lucrărilor.
Aproape tot Drumul Expres Craiova-Pitești va fi construit de firmele familiei Umbrărescu
Tot până la finalul lui iulie se va lucra și pe lotul 2 Timișoara-Lugoj, între localitățile Topolovatu Mare și Remetea Mare. DRDP Timișoara spune că sunt ”lucrări de reparații și întreținere executate în perioada de garanție”.
”Restricții de circulație pe Autostrada A1 Timisoara - Lugoj, Lotul 2, km 468+602 - km 494+222, pentru execuția lucrărilor de reparații și întreținere a părții carosabile. Traficul va fi deviat de pe o cale pe alta, iar nodurile rutiere Topolovatu Mare, respectiv Remetea Mare, vor fi închise succesiv.
Pe sectoarele de drum pe care circulația se va desfășura în ambele sensuri, va fi instituită restricție de viteză, la 80 km/h, iar depășirea va fi interzisă. Sensurile de circulație, pe calea de rulare deschisă circulației publice, vor fi delimitate prin balize direcționale.
În dreptul nodurilor rutiere Topolovatu Mare și Remetea Mare, precum și a benzilor de decelerare și accelerare aferente, unde circulația se va desfășura în ambele sensuri, va fi montat parapete despărțitor. Menționăm că lucrările efectuate la cele două noduri rutiere nu se vor desfășura în aceeași perioadă de timp. Perioada lucrărilor: 01.07.2020 - 31.07.2020”, se arată în comunicarea DRDP Timișoara.
După un weekend de coșmar pe Autostrada Soarelui, se introduc restricții rutiere
A1 este prima autostradă din România, construită în timpul regimului comunist al lui Ceaușescu. Ulterior i-au fost adăugate noi segmente, dar este încă în lucru. La finalul construcției, așa cum prevede proiectul, ea va lega Bucureștiul de Pitești, Sibiu, Sebeș, Deva, Lugoj, Timișoara, Arad și Nădlac, de unde se va uni cu autostrada M43 din Ungaria.
A.Ș.