La numai o săptămână de la deschiderea platformei pentru donații în sprijinul populației ucrainene, 11.500 de clienți eMAG au donat peste 700.000 de lei în cadrul campaniei „Umanitatea nu are granițe”. Toate fondurile rezultate din aceste donații merg în contul Crucii Roșii Române, care achiziționează mai departe necesarul de hrană și produse sanitare pentru populația civilă ucraineană.
„Suntem profund mișcați de tragedia de lângă noi și orice efort pe care îl facem în aceste zile în sprijinul vecinilor noștri ucraineni este neprețuit. Mulțumim clienților noștri care au înțeles rapid acest lucru și ajută prin donații, exemplul lor este o inspirație și o dovadă de umanitate”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.
Cei care doresc pot dona atât din aplicația eMAG, în secțiunea dedicată campaniei umanitare https://www.emag.ro/lps/oamenii-ajuta-oameni, cât și din coșul de cumpărături, la achiziția de produse de pe eMAG.
Pe lângă deschiderea platformei pentru donații, eMAG a donat alimente și produse de primă necesitate în valoare de 550.000 de lei, care au fost distribuite săptămâna trecută populației civile din Ucraina cu primul convoi umanitar al Crucii Roșii Române.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De peste 20 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul premium Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit și aplicația de mobil.