Record la eMAG de Black Friday: Comenzi de 180 de milioane de euro - inclusiv 19 mașini și 53 de tone de carne

Record la eMAG de Black Friday: Comenzi de 180 de milioane de euro - inclusiv 19 mașini și 53 de tone de carne
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

eMAG Black Friday 2024 a adus recorduri în comerțul online românesc: Clienții au comandat de 896 milioane de lei într-o singură zi.

  • eMAG Genius a ajuns la un milion de utilizatori în România
  • 24% dintre vânzări au fost făcute în rate prin serviciile de plată flexibile puse la dispoziția clienților: MyWallet și soluțiile oferite de partenerii eMAG, cu până la 40 de rate fără dobândă
  • Rezultate record pentru sellerii din Marketplace: vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut generate de cei 13.200 de comercianți care au participat la eveniment
ADVERTISING

Peste 647.000 de clienți au comandat 3,2 milioane de produse, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale.

Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosință îndelungată, cât și pentru bunuri necesare zi cu zi, arată un comunicat eMAG remis SpotMedia.ro.

ADVERTISING

„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au aus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an, și opțiunile flexibile de plată și livrare, au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

ADVERTISING

Concluziile Black Friday 2024 la eMAG

  • Clienții Genius, campioni de Black Friday: Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită și oferte exclusive. Ei au pus în coș, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.
  • Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferința pentru metode de plată simple și sigure.
  • Plăți flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluții de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.
  • Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil.
  • Achiziții speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate

  • Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
  • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000
  • Jucării și articole pentru copii: 399.000
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
  • Electrocasnice mici: 162.000
  • Fashion și sport: 113.000
  • Mobilă și casă: 210.000

Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇