Primarul Sectorului 3, Robert Negoiță, susține că pasajele făcute la ieșirea din București au fluidizat traficul, iar locuitorii Capitalei au economisit astfel multe ore petrecute în maşini.
”Mai mult de două milioane de ore economisim, stăm mai puțin în trafic în fiecare an datorită pasajelor pe care le-am făcut la ieșirea din București”, a declarat Robert Negoiță, la Digi24.
Afirmațiile lui vin după ce primarul Capitalei, Nicuşor Dan, a spus că realizarea pasajului de la Doamna Ghica sau a celor trei pasaje realizate în sectoarele 3 şi 4 nu a ameliorat traficul din Capitală.
Mai mult, Robert Negoiță spune că va continua să facă pasaje, dacă îi va permite primarul general Nicușor Dan și oriunde se poate fără avizul acestuia.
„Vine un politruc cu mâinile în buzunar, netuns, nefrezat, și ne spune nouă că părerea lui este că pasajele făcute nu fluidizează traficul. A venit și a spus că e un specialist, se înconjoară de specialiști. E în stare să aducă un singur specialist, cât de incompetent ar fi acel specialist, care să ne spună că nu se fluidizează traficul. A făcut niște declarații aici absolut rupte de realitate, care nu-i fac onoare. Că nu s-a fluidizat circulația la Doamna Ghica cu acel pasaj. A circulat pe acolo?
Dacă mă lasă individul ăsta mai fac pasaje. Sunt administrate de dumnealui, că unde am putut să facem fără avizul lui le-am făcut, că nu stau eu să mă uit la opiniile absolut aberante pe care le are dânsul”, a spus primarul Sectorului 3.
Totodată, Robert Negoiță nu crede că soluția pentru deblocarea Bucureștiului ar fi folosirea mijloacelor de transport în comun, așa cum a declarat Nicușor Dan.
Potrivit edilului, acestea sunt supraaglomerate la orele de vârf, astfel încât uneori este recomandat ca oamenii să folosească mașinile personale.
”Îi trimite pe oameni către transportul public, care e oricum sufocat. Astăzi când discutăm, transportul public în București, în principal metroul este sufocat, la orele de vârf nu face față metroul. În consecință, unde îi trimiți tu pe oameni? Nu cred că varianta corectă este să blocăm Bucureștiul până vom avea transport în comun, ci întâi trebuie să demonstrăm că avem transport în comun eficient, decent, la capacitate și apoi să vedem cum descurajăm mersul cu mașina. (…) Sunt situații, spețe în care transportul public este de evitat. Nu trebuie interzis transportul cu mașina pentru că sunt situații excepționale în care e recomandat să mergi cu mașina”, a precizat Negoiță.
Primarii sectoarelor 6 și 2, Ciprian Ciucu și Radu Mihaiu, au afirmat însă recent că sunt mult prea multe mașini în București.