Consiliul Local Sector 6 a adoptat, în şedinţa de joi, un proiect de hotărâre care prevede că se aprobă desfiinţarea personalităţii juridice a Direcţiei Generale de Administrare a Fondului Locativ (DAFL) Sector 6, având 47 de posturi.
Hotărârea a fost adoptată cu 18 voturi „pentru” şi 9 „împotrivă”.
Desfiinţarea va avea loc în termen de 45 de zile calendaristice de la data intrării în vigoare a hotărârii.
"Se aprobă preluarea activităţii specifice desfăşurate de D.A.F.L. Sector 6 prin preluarea Direcţiei Administrare Locuinţe şi Întreţinere Condominiu cu un număr de 19 posturi (1 post conducere şi 18 execuţie) şi înfiinţarea acesteia în cadrul Administraţiei Domeniului Public şi Dezvoltare Urbană Sector 6 (...) Se aprobă repartizarea celor 28 de posturi rămase ca urmare a desfiinţării locurilor de muncă/posturilor conform Legii nr.53/2003 - Codul Muncii, din cadrul D.A.F.L. S6, cu destinaţie A.D.P.D.U. S 6 pentru activitatea specifică a acesteia", prevede hotărârea.
Potrivit referatului de aprobare, hotărârea mai vizează reaşezarea structurilor de conducere ale ADPDU Sector 6 în mod eficient, prin diminuarea numărului de conducători de nivel superior (director general adjunct) şi redimensionarea conducerii la nivelul serviciilor, secţiilor şi birourilor.
Ce spunea Ciucu înainte de ședință
Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a declarat anterior că pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului Local de joi se regăsesc două proiecte de hotărâri prin care organigrama Primăriei se calibrează, respectiv desființarea acestei direcții.
"Astăzi, Consiliul Local va vota două proiecte de hotărâri prin care (1) calibrăm organigrama pe o viziunea de dezvoltare mult mai realistă şi (2) desfiinţăm o structură inutilă, Direcţia de Administrare a Fondului Locativ Sector 6, structură care nu mai există sub această formă la nicio altă primărie", a scris Ciprian Ciucu pe Facebook.
În ceea ce priveşte organigrama Primăriei Sectorului 6, el a menţionat că s-a avut în vedere înfiinţarea a două direcţii suport esenţiale, una dintre ele fiind Direcţia de Fonduri Externe, care va avea ca obiectiv atragerea de fonduri europene şi creşterea semnificativă a bugetului de investiţii.
Ciprian Ciucu a menţionat că actuala structură, organizată la nivel de serviciu, este neprofesionalizată şi cu rezultate foarte modeste.
Primarul a menţionat că mai este vorba despre Direcţia de informatizare a serviciilor publice, el afirmând că va elimina risipa de la nivelul întregii primării (zeci de contracte inutile/inoportune), va optimiza costurile şi va informatiza serviciile publice.
"Cine se va uita pe organigramă va observa că direcţiile de bază sunt organizate la nivel de direcţii generale, cu mai mulţi angajaţi, iar direcţiile suport sunt doar direcţii simple sau servicii. Nu trebuie să vă mai spun că o primenire, în termeni de competenţe, Primăriei Sectorului 6 este foarte necesară, acum standardele de management fiind la nivelul anilor '90", a explicat Ciprian Ciucu.
"O instituţie 'călduţă' pentru unii, cu 50 de angajaţi, maşini, sedii şi buget separat"
În ceea ce priveşte Direcţia de Administrare a Fondului Locativ Sector 6, el a spus că nu vede rostul unei instituţii de sine stătătoare care să administreze circa 1.400 de locuinţe, din care în doar aproximativ 300 mai sunt chiriaşi, catalogând-o drept o instituţie "călduţă" pentru unii, cu 50 de angajaţi, maşini, sedii şi buget separat.
"Astfel, doar o fracţie dintre angajaţii cu roluri bine stabilite şi cu treabă de făcut vor trece la ADP Sector 6 şi îşi vor continua activitatea de acolo. DAFL S6 administra în general locuinţele din Cartierul Brâncuşi şi îi asigur pe cetăţenii din acest cartier că nu vor avea de suferit în timp ce le transmit că pe măsură ce devin proprietari (oameni responsabili de proprietatea lor) este timpul să capete acele deprinderi care vin cu calitatea de proprietar. (Şi da, vom trata cu prioritate drumul Valea Doftanei)", a afirmat Ciprian Ciucu.
El a menţionat că aceste modificări de structuri sunt făcute pe baza unor analize amănunţite şi sunt doar primele dintr-o lungă serie de schimbări care au ca scop optimizarea, profesionalizarea şi eficientizarea aparatului Primăriei Sectorului 6, care, pe lângă primărie, mai are în subordine opt instituţii.
Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro: