După ce am aflat milioanele date de PNL şi Nicolae Ciucă, pentru a-şi promova cartea invizibilă, a venit momentul să ne îndreptăm atenţia şi către sumele alocate din bani publici pentru panourile care au împânzit România cu Elena Lasconi, care ne zâmbeşte larg, având crucea mare la gât şi tricolorul la mână.
Snoop.ro a aflat date despre campania USR, cu diferenţa majoră că vorbim de un candidat asumat la prezidenţiale.
Iată principalele informaţii obţinute de colegii de presă:
- Pentru 683 de fețe de panouri (unele panouri au două feţe, altele doar una) USR va plăti 1,5 milioane euro, din subvenţia de la stat.
- Campania a început pe 24 iulie și are ca termen final 8 noiembrie, când se intră în campania electorală și panotajul este interzis.
ADVERTISING
Comparativ, PNL a alocat 2 milioane de euro pentru panourile de promovare a cărții lui Nicolae Ciucă în intervalul mai – iulie, iar suma contractuală până în noiembrie este de 4 milioane de euro.
- Conducerea USR a votat „pe WhatsApp” să aloce cel puțin 175.000 euro firmei consultantului politic Bob Wickers, care a lucrat pentru Ion Iliescu, Boris Elțîn, Mitt Romney, dar și alți politicieni republicani din SUA.
- În anii ‘90, echipa care a lucrat pentru Boris Elțîn a fost adusă în România de Viorel Hrebenciuc. Atunci era condusă de Dick Morris, iar Iliescu a pierdut alegerile în fața lui Emil Constantinescu.
- În cazul în care Lasconi intră în turul al doilea, contractul cu Bob Wickers ajunge la 325.000 de euro, dacă adunăm precampania, campania și prima de succes.
ADVERTISING