Clotilde Armand a mers iar la Compania de Investiții, unde din 44 de angajați nu găsise niciunul. Suma fabuloasă plătită pe spotul mincinos cu spitalul, interzis de CNA

Clotilde Armand a mers iar la Compania de Investiții, unde din 44 de angajați nu găsise niciunul. Suma fabuloasă plătită pe spotul mincinos cu spitalul, interzis de CNA

Primarul Sectorului 1 Clotilde Armand a mers din nou la Compania de Investiții a Sectorului 1, unde în urmă cu trei zile nu găsise niciunul din cei peste 40 de angajați.

”Am revenit la Compania de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public – Privat Sector 1 S.A și am reușit să intru în birourile Companiei unde în urmă cu câteva zile n-am găsit pe nimeni din cei 40 de angajați.

Despre activitatea acestei companii nu știe nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea și am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cât a plătit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investiții au făcut în ultimii 2 ani etc. Vă invit să urmăriți ce s-a întâmplat”, a scris pe Facebook Clotilde Arman, adaugând și un video de la discuții.

Am revenit la Companiei de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public - Privat Sector 1 S.A și am...

Posted by Clotilde Armand on Sunday, November 8, 2020

Compania de Investiții şi Dezvoltare în Sănătate şi Domenii de Interes Public - Privat Sector 1 S.A a fost inființată în octombrie 2018, cu 4-5 angajați. Acum are 44, spune directoare, după ce își întreabă asistenta.

Are o capitalizare de 261 de milioane de lei, însă nu are nici măcar un site sau o adresa de sediu cunoscută, d-apăi transparență în activitate.

Printre ”realizările” Companiei se numără plasarea spotului pentru Spitalul de Urgență ”Sfântul Vasile” pe care Daniel Tudorache spunea că îl va construi în Sectorul 1 dacă i se va acorda al doilea mandat.

Spotul a fost însă interzis la televiziuni de către CNA, care l-a considerat de natură să inducă oamenii în erore, pentru că spitalul era prezentat ca și cum exista deja. Or, el nu e decât o machetă.

Despre aceasta, directoarea Companiei a spus că nu consideră că a fost publicitate mincinoasă, pentru că ”toată lumea poate înțelege că este o animație”.

Întrebată câți bani s-au dus pentru promovarea acestui clip, femeia răspunde că 300.000 de euro.

La finalul clipului postat de Clotilde Armand, aceasta prezintă și defalcat unde s-au dus banii.

  • Digi24: 69.000 de lei pentru 75 de spoturi
  • RomâniaTV: 69.000 de lei pentru 75 de spoturi
  • B1 Tv: 100.050 de euro pentru 667 de spoturi
  • LuJu.ro: 50.000 de euro
  • Luis Lazarus Live: 30.000 de euro.
Am reușit să intru în birourile Companiei de Investiții din Sectorul 1 #dinPrimărie / ep. 3

Citește articolele zilei, pe SpotMedia.ro:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇