Citizens of Digital se reunesc într-o nouă formulă: online dar și offline la o nouă ediție World of Digital – Spring 2022!
Evenimentul are loc pe 19 Aprilie, de la 11.00 la 15.00 și au pregătit cu un line-up consistent, cu invitați premium și informații pe măsură.
Cu atât de multe provocări, locale și internaționale, este necesar să trecem în revistă cum s-a modificat comportamentul consumatorul în zbuciumatul 2022, care sunt tranzițiile atitudinale dar și tractiunea Influencer Marketing-ului în acest context.
Conform așteptărilor, multe branduri s-au îndreptat atenția către TikTok, atat din punct de vedere conținut, cât și campanii. Daca sunt ele și eficiente și despre modul în care înfluențează TikTok comportamentul de achiziție, vom afla pe 19 Aprilie, la World of Digital.
În continuare, Instagram rămâne în preferințele utilizatorilor, iar Reel-ul este vedeta din lumina reflectoarelor. Cum folosim acest tool însă pentru a creste vizibilitatea, importanța research-ului, tips and tricks, do and don’t’s, se va discuta tot pe 19 Aprilie, la World of Digital.
Ce înseamnă să ai un cont de nișă, care sunt provocările din spatele lui? Este universul Metaverse the new internet? Ne vom muta cu toții în acest univers virtual? Ați ghicit, aflăm pe 19 Aprilie, la World of Digital!
Program eveniment
11.00 – 11.40 Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director @Starcom;
11.45 – 12.15 Georgiana Hlușcu- Social Media Manage@Digital Star - Eficiența campaniilor pe TikTok și modul în care influențeaza TikTok comportamentul de achiziție;
12.20 – 13.00 Alexandra Ciucanu – Reels - cum folosim "vedeta" momentului pentru vizibilitate?
13.05 – 13.40 Dezideriu - Content Creator @Mercur Retrograd – Spargerea tiparelor cu un cont de nisă;
13.45 – 14.20 Panel Powered by Lay's Romania - Alexandra Constantin (Sr. Digital & Media Manager @PepsiCo), Vlad Vladescu (Senior Brand Manager @PepsiCo), Flavia Constantin, Group Creative Director @Friends\TBWA - Metaverse - the new hype - transmisiune specială!
14.25 – 15.00. Anca Toma, Director of Digital Strategy & Analytics @MTH Digital - Drumul de la push la pull marketing trece prin strategie - 6 pași esențiali pe care nu trebuie să-i ratezi!
Inscrierile se fac pe site World of Digital: www.worldofdigital.ro;
Premium Partner: 𝐋𝐚𝐲'𝐬 𝐑𝐨𝐦𝐚𝐧𝐢𝐚
Gold Partner: FAN Delivery, Hervis Romania
Parteneri media: Kiss FM si promovat de IQads, Revista Cariere, Doza de Comunicare, Social Web, PRwave, Prime Romania, IQool.ro, HotNews.ro, Spotmedia.ro, Abstract News, VICE.ro, RevistaProgresiv.ro.
Evenimentul este transmis #LIVE cu sprijinul 𝐎𝐕𝐍 𝐋𝐢𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐫𝐞𝐚𝐦𝐢𝐧𝐠, 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗽𝗮𝘁𝗶𝘂𝗹 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗼𝗺 𝗛𝘂𝗯 - showroom de tehnologie și pop-up events, concept pentru industriile creative.
𝐖𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐨𝐟 𝐃𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐧 𝐜𝐨𝐧𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐦𝐚𝐫𝐜𝐚 𝐂𝐫𝐞𝐚𝐭𝐢𝐯𝐞 𝐄𝐧𝐞𝐫𝐠𝐲 𝐂𝐨𝐫𝐧𝐞𝐫!