Twitter a devenit prima platformă de socializare care permite companiilor producătoare de canabis să îşi promoveze mărcile şi produsele în Statele Unite.
Compania a permis anterior doar publicitatea pentru produsele topice CBD derivate din cânepă, în timp ce alte platforme de social media, inclusiv Facebook, Instagram şi TikTok, urmează ”o politică de publicitate fără canabis”, deoarece planta rămâne ilegală la nivel federal.
Cu toate acestea, mai multe state se îndreaptă spre a permite vânzarea de canabis recreativ, 21 permiţând deja acest lucru.
Twitter a spus că va permite companiilor de canabis să facă publicitate, atâta timp cât au licenţa corespunzătoare, să treacă prin procesul său de aprobare, să vizeze doar statele în care sunt autorizate să opereze şi, cel mai important, să nu aibă ca public-ţintă persoane sub 21 de ani.
”Acesta este un câştig destul de mare pentru comercianţii legali de canabis”, a spus producătorul de canabis şi de marijuana medicală Cresco Labs.
Majoritatea companiilor din acest domeniu s-au grăbit să accepte schimbările sugerate de Twitter.
Trulieve Cannabis a lansat deja o campanie de promovare pe platforma Twitter.
”Această schimbare vorbeşte despre acceptarea din ce în ce mai mare a canabisului ca o categorie principală de wellness şi sperăm că va servi drept catalizator pentru alte platforme de socializare care să îi urmeze exemplul”, a declarat Kate Lynch de la Curaleaf, cea mai mare companie de canabis care operează în Statele Unite.
După ce s-a bucurat de o creştere a vânzărilor în primele etape ale pandemiei, industria canabisului din SUA a dat semne de încetinire, în faţa dificultăţilor de reglementare şi economice, inclusiv scăderea preţurilor şi o piaţă ilegală care îi fură clienţii.
Curaleaf a redus recent numărul angajaţilor cu 10% şi a renunţat la majoritatea operaţiunilor sale în trei state din SUA.