dm România a lansat o nouă campanie de imagine, prin care încurajează pe toată lumea să fie autentică, unică și mereu așa cum simte, sub sloganul #fixeu într-o lume în care autenticitatea poate fi o provocare. Campania completează motto-ul mărcii – aici mă regăsesc, aici cumpăr – și își propune să evidențieze și să aprecieze personalitatea fiecăruia, fără niciun filtru sau constrângere.
Campania a debutat joi, 9 ianuarie, la București și vineri, 10 ianuarie, la Timișoara, prin două evenimente publice dedicate tuturor celor care se regăsesc și pot spune: „sunt mereu cum simt, sunt #fixeu!”. În București, clienții, ambasadorii și fanii brandului dm, dar și trecătorii, au fost invitați să urmărească o proiecție pe fațada clădirii Teatrului Odeon de pe Calea Victoriei, care a evidențiat ipostaze din rutina zilnică, momente de bucurie, relaxare, interacțiune umană sau pasiune, susținute de mesaje inspiraționale #fixeu primite de la iubitorii brandului dm România. La Timișoara, toți cei prezenți la Iulius Mall, alături de fani și ambasadori dm, au putut urmări un show cu drone care a creat pe cerul orașului momente care ne fac unici, speciali, apreciați, sensibili, genul de ipostaze în care ne regăsim și putem spune „sunt #fixeu”. De asemenea, participanții au avut parte de surprize plăcute, având ocazia să împărtășească impresii și să se bucure de atmosfera vibrantă a comunității dm.
„La dm, ne concentrăm pe esența noastră, care se reflectă în sloganul ce tinde să devină mantră #fixeu. Viziunea noastră este să vedem fiecare individ ca parte integrantă a unei comunități diverse, cu propriile nuanțe și perspective unice. Într-o lume în care așteptările exagerate pot crea presiuni, ne angajăm să oferim un spațiu sigur unde fiecare persoană poate fi acceptată așa cum este, cu toate trăsăturile și slăbiciunile, fără niciun filtru.
Prin intermediul hashtag-ului fixeu, dorim să consolidăm relațiile autentice cu clienții noștri și să răspândim optimism și bucurie de viață. Imaginea noastră de brand va reflecta această filosofie, punând accent pe autenticitate și celebrarea diversității, mai degrabă decât pe idealuri abstracte de frumusețe. Îi așteptăm pe toți iubitorii brandului dm să ne urmărească și să spună alături de noi sunt #fixeu”, a declarat Daniela Jordanovski, Manager Marketing și Achiziții în cadrul dm România.
Campania #fixeu este susținută de spoturi tv, spoturi radio, publicitate outdoor, promovare în social media (Facebook, Instagram, Tiktok) și promoții speciale în rețeaua de magazine dm. În paralel, ambasadorii de brand își încurajează urmăritorii să răspundă pe paginile de socializare provocării #fixeu. La dm fiecare poate spune: Sunt #fixeu.
Despre dm România
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973 și este prezentă în 14 țări din Europa, ceea ce o clasifică ca cel mai mare lanț de drogherii din Europa. În România, dm este prezent din 2007, timp în care a evoluat constant, a creat aproximativ 2.000 de locuri de muncă, un magazin online și aplicația „dm-ul meu”, care răspund nevoii de proximitate, precum și peste 150 de magazine fizice, care aduc aproape experiența de cumpărare pentru toți iubitorii brandului.